ЗМІСТ
|
|
ПСИХОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
|
|
Карамушка Л.М. Структура організаційної культури: основні напрямки дослідження
|
3
|
Бондарчук О.І. Самоефективність керівника освітньої організації як психологічна детермінанта розвитку організаційної культури
|
6
|
КарамушкаЛ.М., Шевченко А.М. Зміст і структура тренінгу «Психологічна підготовка педагогічних працівників до розвитку організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів»
|
10
|
КреденцерО.В.Теоретичний аналіз типологій організаційної культури
|
17
|
Мітічкіна О.О.Основні соціально-психологічні характеристики організаційної культури вищих навчальних закладів
|
21
|
Станіславська М.В. Аналіз основних потреб особистості при виборі організаційної культури як чинника майбутнього місця роботи
|
23
|
Терещенко К.В.Методи вивчення організаційної культури
|
28
|
ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
Запорожець Т.О.Психологічна готовність фахівців з управління повітряним рухом як ключовий компонент у зменшенні впливу людського фактора на безпеку авіації
|
32
|
Карамушка Л.М., Радченко О.Б.Тренінг «Психологічні умови профілактики та подолання організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах»: структура, зміст, основні інтерактивні техніки
|
36
|
Карамушка Л.М., Філь О.А., Корсакевич В.В.Психологічні проблеми конкуренції та конкурентоздатності викладацького персоналу ВНЗ приватної форми власності
|
41
|
Киращук Л.Д.Організаційно важливий вимір психологічної компетентності працівників у психології управління
|
52
|
Малімон Л.Я., Глова І.В.Психологічний аналіз значущості та задоволеності мотивів професійної діяльності державних службовців місцевих органів виконачої влади
|
56
|
Римаренко І.Б.Розвиток особистісного компонента психологічної готовності персоналу готельно-ресторанного комплексу до ділового спілкування
|
61
|
Самойленко Д.О.Відданість організації персоналу вугільних підприємств у сучасних соціально-економічних умовах
|
65
|
Сняданко І.І.Відмінності рівня самоефективності студентів різних спеціальностей бюджетної та комерційної форм навчання в технічному університеті
|
69
|
Тищенко Т.В.Психологічні детермінанти лояльного ставлення працівника до організації
|
74
|
Чернишова Є.Р., Бондарчук О.І. Психологічна підготовка науково-педагогічних працівників закладів післядипломної педагогічної освіти до професійної діяльності
|
79
|
ЧернявскаяИ.А.Профессиональная адаптация персонала в организации: сущность, этапы и принципы
|
83
|
Шулдик А.В.Професіоналізм керівників загальноосвітніх навчальних закладів: рівні та етапи розвитку
|
86
|
ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
Абдуллаєва І.Б.Аналіз самоефективності підприємців сфери торгівлі
|
91
|
Гончаренко Я.В.Основні характеристики клієнторієнтованості комерційної організації
|
95
|
Карамушка Л.М., Ходакевич О.Г.Тренінг «Психологічні особливості ставлення студентів до грошей»
|
99
|
Філь О.А.Теоретична модель розвитку конкурентоздатності організацій та комплекс психологічних методик «Аналіз розвитку конкурентоздатності організацій» (АРКО)
|
105
|
СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
Боднарук О.В.Теоретичне та емпіричне дослідження процесу формування системи базових психологічних понять у студентів вищих навчальних закладів
|
112
|
Бойко О.В.Індивідуальні особливості розуміння студентами усного й писемного іншомовного тексту
|
116
|
Боязитова И.В.,Боязитова Г.У., ЭркеноваМ.М. Управление развитием структур интегральной индивидуальности подростков с функциональными нарушениями здоровьясредствами медико-психолого-педагогического сопровождения
|
120
|
Брага Є.О. Міжпоколінна трансляція життєвих сценаріїв і образ батька
|
126
|
Вавілова А.С. Зв’язок акцентуацій характеру з невротичними проявами особистості в ситуації досягнення
|
132
|
Довгань Н.О. Зміст і складові психологічної готовності вихователів до роботи з обдарованими дітьми
|
136
|
Емішянц О.Б. Проблеми психологічного консультування
|
140
|
Загребельна О.О.Особливості вивчення креативності старших дошкільників з особливими потребами за фактором «оригінальність» за методикою Дж. Гілфорда та Є.П. Торренса
|
145
|
Івкін В.М.Психологічні особливості розвитку іншомовної соціокультурної компетентності слухачів у системі післядипломної освіти
|
149
|
Козирєва М.В.Дослідження рівня особистісної відповідальності з використанням проективної методики «Близнюк здалеку» та методики РСК (рівень суб’єктивного контролю)
|
154
|
Колиниченко И.А.Различия в понимании идентичности студентов в ситуации оценки моральных дилемм
|
159
|
Легун О.М.Сенс життя та професійне самовизначення особистості
|
163
|
Лукасевич О.А.Суб’єктно-вчинковий вимір процесу досягнення особистісної зрілості
|
167
|
Мальнєва Н.О.Ознаки та критерії психологічного здоров’я особистості
|
171
|
Некіпєлова А.І. Психологічні особливості сприймання нетрадиційних видів реклами оптимістами та песимістами
|
175
|
Огороднійчук М.О.Дослідження архетипу Тіні проективною методикою «Людина під дощем»
|
180
|
Печерська Г.О.Спецкурс-тренінг як засіб корекції професійних ціннісних орієнтацій учителів у системі післядипломної педагогічної освіти
|
185
|
Приходько В.М.Вимірювання й оцінювання якості освіти у системі моніторингових досліджень освітньої діяльності загальноосвітніх навчальних закладів як предмет психологічного пізнання
|
190
|
Риндер І.Д.Внутрішні діалоги ідентичності: досвід емпіричного дослідження
|
197
|
Савенкова І.І. Підвищення ефективності фізіотерапії шляхом диференціації часових характеристик суб’єктів із соматичними порушеннями
|
202
|
Цимбал І.В.Особливості сприймання іншомовних наукових текстів у процесі фахової підготовки студентів технічних факультетів
|
207
|