У збірнику представлено роботи, що стосуються широкого кола проблем організаційної, економічної та соціальної психології.
Збірник розраховано на фахівців, для яких проблеми організаційної, економічної та соціальної психології становлять науковий і практичний інтерес.
ЧАСТИНА 35
ЗМІСТ
|
|
ПСИХОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
ТА УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
|
|
Карамушка Л.М., Терещенко К.В.Психологічні особливості впровадження тренінгу «Етнопсихологічні чинники організаційного розвитку освітніх організацій»
|
|
ФільО.А.Розвиток конкурентоздатності освітніх організацій у контексті організаційного розвитку
|
|
ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
Блешмудт П.П.Психологічні особливості реалізації тренінгу «Психологія підготовки персоналу банківських структур до роботи в команді»
|
|
Бондарчук О.І.Особливості особистісної саморегуляції керівників загальноосвітніх навчальних закладів
|
|
Горбань Г.О. Особливості проектування управлінських рішень як професійної дії
|
|
Грицук О.В.Основні принципи та підходи в дослідженні синдрому емоційного вигорання у зарубіжній психології
|
|
Дектярьова Т.В.Психологія безпеки: теорія питання
|
|
Задорожна О. М. Аналіз критеріїв ефективності управління взаємодією загальноосвітнього та вищого навчальних закладів
|
|
Іщук О.В.Тренінг впливу організаційної культури вищих навчальних закладів на становлення професійної ідентичності студентів
|
|
Карамушка Л.М., Вознюк А.В.Особливості традиційного та інноваційного підходів до управління педагогічними працівниками в освітніх організаціях
|
|
Карамушка Л.М., КанівецьТ.М.Тренінг «Формування психологічної готовності студентів до здійснення майбутньої професійної кар’єри»: структура, зміст, основні інтерактивні техніки
|
|
Карамушка Л.М., Фелькель Т.Г.Тренінг «Психологічні умови розвитку лідерських якостей у майбутніх науково-педагогічних працівників»
|
|
Корсакевич В.В. Зміст та структура експериментальної моделірозвитку конкурентоздатностівикладацькогоперсоналувищого навчального закладу приватної форми власності
|
|
Ліплянська О.В. Зміст,структура та ефективність тренінгу «Запобігання плинності персоналу в комерційних організаціях»
|
|
Охотницька К.Ю. Розуміння персоналом державної служби зайнятості сутності відданості організації та основних умов її формування
|
|
Пастухова Т.І.Аналіз ефективності тренінгу «Формування психологічної готовності майбутніх менеджерів до професійно-ділового спілкування в організації»
|
|
Карамушка Л.М.,Радченко О.Б.Особливості вияву організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах
|
|
Самойленко Д.О. Двопроцесна модель відданості організації
|
|
Тищенко Т.В.Взаємоз’вязок мотивації досягнення успіху та лояльності залежно від оптимізму особистості
|
|
ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
Галаган Л.В.Психологічні проблеми та профіль розвитку конкурентоздатності безробітних-майбутніх підприємців
|
|
Карамушка Л.М.Оцінка аспірантами ролі підприємницької поведінки в їх економічній соціалізації
|
|
Карамушка Л.М., ГнускінаГ.В. Психологічні особливості підприємницької діяльності: оцінка підприємцями змісту, основних мотивів, позитивних та негативних сторін підприємницької діяльності
|
|
Карамушка Л.М., Ходакевич О.Г.Оцінкастудентами ролі грошей у їх життєдіяльності
|
|
Рудюк О.В.Аспекти структурно-психологічного аналізу професійних криз у безробітних
|
|
СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
БондаренкоТ.В. Закономірності розвитку ідентичності серед кревних та прийомних дітей
|
|
ГончаренкоН.В.Категорія здоров’я як предмет психологічного дослідження
|
|
КарамушкаВ.І. Структура і формування екологічних компетентностей особистості
|
|
КудусоваЭ.Н.Формирование вариативности мышления студентовв процессе изучения психологии
|
|
ПравдивецьН.О.Програма розвитку професійної ідентичності в жінок-військовослужбовців у процесі виховної роботи з ними за місцем служби
|
|
РябчичЯ.Є.Аналіз підходів, методів та технік діагностико-корекційної роботи з кризовими суїцидонебезпечними станами особистості
|
|
Францев А.Н., МихайловВ.В. Коннотативная причастность как инструмент формирования группового мнения
|
|
Харченко Д.М.Комплексний підхід у дослідженні психосоматичних розладів
|
|
ШевяковаН.Л.Індивідуально-особистісні детермінанти емоційно-вольової регуляції в перехідний період розвитку особистості відпідліткового до юнацького віку
|
|
ЩербинаЛ.Ф.Дослідження метатеоретичного рівня знання психотерапевта
|
|
ЩіпановськаО.Р.Теоретичний аналіз основних підходів до визначення асертивності й асертивної поведінки в зарубіжній та вітчизняній психології
|
|
МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО
|
|
Карамушка Л.М., Філь О.А., Креденцер О.В., Терещенко К.В., Івкін В.М., Ковальчук О.С., Лагодзінська В.І., Kożusznik, B., Turska, E.,Polak, J.ІIIПольсько-український семінар «Інноваційні напрямки розвитку психології праці та організаційної психології в Польщі та Україні» (4 вересня 2012 року, м. Катовіце, Польща)
|
|
Карамушка Л.М., Креденцер О.В., Філь О.А.Участь членів Української Асоціації організаційних психологів та психологів праці у Міжнародній конференції з економічної психології (5-8 вересня 2012 року, м. Вроцлав, Польща)
|
|
ЧАСТИНА 36
ЗМІСТ
|
|
ПСИХОЛОГІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
ТА УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В ОРГАНІЗАЦІЇ
|
|
Креденцер О.В.Особливості підприємницької поведінки персоналу освітніх організацій та її взаємозв’язок з організаційним розвитком
|
|
ТерещенкоК.В.Відкритість персоналу як соціально-психологічний чинник організаційного розвитку освітніх організацій
|
|
ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
БлешмудтП.П. Результати експериментального впровадження тренінгу «Психологія підготовки персоналу банківських структур до роботи в команді»
|
|
Бугайова Н.М. Особливості виникнення синдрому професійного вигоряння при взаємодії в системі «людина-людина»
|
|
ВознюкА.В. Ступінь значущості управління педагогічними працівниками для керівників освітніх організацій у процесі здійснення управлінської діяльності (результати пошукового етапу дослідження)
|
|
Гончаренко Я.В. Зміст та структура системи управління відносинами з клієнтами в комерційній організації
|
|
ГорбаньГ.О.Розв’язання задач і проблем у контексті управлінської діяльності
|
|
Запорожець Т.О. Пcихологічна підготовка як імпліцитна складова системи підвищення кваліфікації фахівців з управління повітряним рухом
|
|
Канівець Т.М.Вивчення ефективності тренінгу «Формування психологічної готовності студентів до здійснення майбутньої професійної кар’єри»
|
|
Карамушка Т.В.Роль кар’єрних орієнтацій у здійсненні професійної кар’єри особистості
|
|
Корсакевич В.В.Емпіричне дослідження підструктури досвіду конкурентоздатності викладацького персоналу вищого навчального закладу приватної форми власності:рівні розвитку спрямованості, соціально-психологічних установок, сумлінності, маніпулятивного ставлення, парціальної спрямованості
|
|
Лебедєва Н.Г.Основні підходи до вивчення відданості організації
|
|
ЛіплянськаО.В.Особливості вияву плинності персоналу в комерційних організаціях, рівня організаційного розвитку та їх взаємозв’язку
|
|
Малімон Л.Я.Психологічний аналіз взаємозв’язку особистісних якостей та функціональних умінь у структурі управлінської компетентності керівників місцевих органів виконавчої влади
|
|
ОхотницькаК.Ю.Теоретичний аналіз основних підходів до визначення психолого-організаційних чинників формування відданості організації в персоналу державної служби зайнятості
|
|
Радченко О.Б.Суб’єктивнічинники організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах
|
|
Римаренко І.Б.Особливості розвитку мотиваційного компонента психологічної готовності персоналу готельно-ресторанного комплексу до ділового спілкування
|
|
Тищенко Т.В. Роль керівної ланки у формуванні лояльності персоналу організації
|
|
Фелькель Т.Г.Ефективність тренінгу «Психологічні умови розвитку лідерських якостей у майбутніх науково-педагогічних працівників»
|
|
Чернявська І.А.Психологічні особливості професійної адаптації персоналу транснаціональних корпорацій
|
|
ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
Гнускіна Г.В.Аналіз проблемних ситуацій підприємницької діяльності, які обумовлюють виникнення негативних емоцій та станів
|
|
Карамушка Л.М. Розуміння аспірантами сутності економічної соціалізації особистості
|
|
Карамушка Л.М., Філь О.А.Тренінг «Психологія розвитку конкурентоздатності персоналу держадміністрацій»: дизайн та ефективність упровадження в процес перепідготовки та підвищення кваліфікації державних службовців
|
|
ФільО.А.Методологічна основа, структура та зміст теоретичної моделі розвитку конкурентоздатності сучасних організацій
|
|
Ходакевич О.Г. Чинники використання студентами різних видів діяльності для заробляння грошей
|
|
ЩіпановськаО.Р.Теоретичні підходи до вивчення суб’єктивного економічного благополуччя
|
|
СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
Бондаревська І.О., Петренко М.Ю.Ціннісний зміст ґендерної ідентичності чоловіків, які використовують косметичні засоби
|
|
ГураТ.В. Психолого-педагогічна підготовка студентів технічних університетів
|
|
ІнжиєвськаЛ.А.Арт-технологіїв особистісно-професійному розвитку майбутніх психологів, які здобувають другу вищу освіту
|
|
Кудусова Э.Н. Развитие вариативности мышления студентов гуманитарных и технических специальностей
|
|
МоскальоваА.С., Анісімова О.О.Вивчення психологічної культури педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів: теоретичний аналіз
|
|
Харченко Д.М., Чистовська Ю.Ю. Психосоматичні розлади в осіб різної статі
|
|
Щербина Л.Ф.Емпіричні кореляти ефективності технології розвитку метатеоретичного мислення психотерапевта
|
|
НАУКОВІ ПОДІЇ
|
|
Карамушка Л.М., Філь О.А., Креденцер О.В., Терещенко К.В., Івкін В.М., Ковальчук О.С., Лагодзінська В.І., Лебедєва Н.Г., Самойленко Д.О., Коток А.О., Джурелюк О.Т., Єфимова І.В. VIII Міжнародна науково-практична конференція з організаційної та економічної психології «Психологія організаційного розвитку сучасних організацій у сфері освіти, промисловості та бізнесу» (4 жовтня 2012 року, м. Алчевськ, Україна)
|
|
МІЖНАРОДНЕ СПІВРОБІТНИЦТВО
|
|
Карамушка Л.М., Філь О.А., Креденцер О.В., Терещенко К.В.IIIМіжнародна науково-практична конференція «Перспективи і можливості психології, бізнесу і соціальної роботи в сучасній Європі» (24–25 травня 2012 р., Рига, Латвія)
|
|
|