ЗМІСТ № 40
ПСИХОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
|
|
Карамушка Л.М., Креденцер О.В., Ковальчук О.С., Пенцак К.А. Дизайн дослідження психологічних детермінант розвитку організаційної культури освітніх організацій
|
3
|
Карамушка Л.М., Терещенко К.В., Лагодзінська В.І., Івкін В.М., Шевченко А.М. Комплекс методик для вивчення особливостей та детермінант розвитку організаційної культури освітніх організацій
|
9
|
Карамушка Л.М., Шевченко А.М. «Прогресивні» та «консервативні» типи організаційної культури: порівняльний аналіз організаційної культури загальноосвітніх навчальних закладів традиційного та інноваційного типів
|
15
|
Терещенко К.В. Соціально-психологічні детермінанти толерантності персоналу організацій у контексті розвитку організаційної культури
|
20
|
ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
Андрєєва І.А. Психологічні складові якісного управління персоналом у сучасних соціально-економічних умовах
|
25
|
Вознюк А.В. Психологічний аналіз рівня розвитку операційно-діяльнісного компонента психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками
|
28
|
Дзюба Т.М. Професійне здоров’я особистості: аналіз основних дефініцій
|
33
|
Капацина А.О. Застосування коучингу для розвитку професійних компетенцій фахівців
|
37
|
Карамушка Л.М., Толков О.С. Методики для вивчення психологічних особливостей інноваційних змін в освітніх організаціях
|
41
|
Ковровський Ю.Г. Психологічні наслідки професійної діяльності персоналу оперативно-рятувальної служби цивільного захисту МНС України
|
46
|
Коломієць О.П. Структура та зміст психологічної готовності менеджерів енергокомпаній до управління
|
50
|
Кононенко С.А. Світогляд як основа конгруентного менеджменту
|
55
|
Кутас М.С. Розвиток професійно значущих якостей майбутнього фахівця з управління проектами засобом соціально-психологічного тренінгу
|
60
|
Мельніченко О.І. Психологічний бар’єр у сприйнятті нововведень
|
65
|
Москальова А.С. Характеристика особистісної саморегуляції керівників загальноосвітніх навчальних закладів в умовах професійної кризи: психологічний аспект
|
69
|
Петрова Л.Г. Особливості професійної та психологічної компетентності менеджера з персоналу
|
74
|
Пілецька Л.С. Психологічна сутність професійної мобільності особистості
Сняданко І.І. Діагностика рівня навчально-професійної самоефективності студентів
|
78
82
|
ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
Арзуманян К.К. Результати анкетування сприйняття конфліктів менеджерами торговельних підприємств
|
89
|
Карамушка Л.М. Вплив організаційно-професійних та соціально-демографічних чинників на оцінку аспірантами ролі економічної культури в їх професійній діяльності
|
93
|
Карамушка Л.М., Ніконорова М.А. Організаційні конфлікти в супермаркетах: сутність, основні види та причини виникнення
|
99
|
Кушніренко К.О. Психологічні особливості професійної діяльності фахівців банківської справи
|
102
|
Овчар О.В. Методичні засади дослідження соціально-психологічних особливостей стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом
|
106
|
СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
Бондаревська І.О., Монська А.О. Емоційні чинники задоволеності шлюбом у чоловіків і жінок
|
111
|
Дроздова Ю.В. Принципи вибору класифікації та обґрунтування психодіагностичних методів дослідження самовизначення особистості
|
115
|
Загной Т.В. Підвищення ефективності навчально-професійної діяльності студентів-спортсменів: диференційований підхід
|
119
|
Карамушка В.І. Діагностика екологічних компетентностей особистості
|
125
|
Карамушка Т.В. Комплекс методик для дослідження соціально-психологічних чинників формування готовності аспірантів до здійснення професійної кар’єри
|
129
|
Losievska, О.G. Psychological features of the communication of the future specialists in the humanities
|
136
|
Мусаелян О.М. Аутоагресивна поведінка особистості: основні концептуальні підходи
|
140
|
Нежинська О.О. Вплив ґендерних стереотипів батьків на особистісний розвиток підлітка
|
143
|
Орлова Д.В. Ядро емоційного інтелекту в контексті прикладного значення
|
147
|
Палько Т.В. Психологічні проблеми розвитку рефлексії вчителів у процесі професійної діяльності
|
153
|
Полякова В.І. Соціально-психологічні проблеми розвитку ґендерної толерантності педагогічних працівників
|
156
|
Проскурка Н.М. Особливості мотивації особистісного розвитку майбутніх фахівців з інформаційних технологій
|
160
|
Просяннікова Т.Ф. Психологічний аналіз соціальної підтримки в підлітків-девіантів із різним ступенем соціальної адаптації
|
165
|
Рак О.Ю. Інтелектуально-конфліктний мотив уваги як психологічне явище вищого рівня комунікативного спілкування у процесі соціалізації
|
170
|
Семиченко В.А., Кудусова Е.Н. Особливості розвитку варіативності мислення студентів технічних спеціальностей у процесі вивчення курсу «Психологія»
|
174
|
Сердюк Л.З. Розвивальний потенціал інтегрованого освітнього середовища в самореалізації студентів
|
179
|
Сорока І.А. Рівні розвиненості конфліктологічної компетентності викладачів ВНЗ
|
183
|
Тимошенко О.В. Сутність і складові ґендерних стереотипів викладачів вищої школи
|
187
|
ШатилоЮ.П. Комунікативні навички ведення переговорів як важливий компонент формування професійно-комунікативної компетентності студентів-міжнародників
|
191
|
|
|