ЗМІСТ № 39
ПСИХОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
|
|
Баранюк Н.І. Роль організаційної культури в контексті розвитку організації
|
3
|
|
Бондарчук О.І. Ґендерні особливості самоефективності керівників освітніх організацій у контексті розвитку організаційної культури
|
7
|
|
Креденцер О.В. Підприємницький тип організаційної культури
|
11
|
|
Терещенко К.В. Толерантність як чинник розвитку організаційної культури закладів освіти
|
16
|
|
ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
|
Андрєєва І.А. Роль цільового комплексного підходу в підготовці керівників до якісного управління персоналом
|
19
|
|
Вознюк А.В. Психологічний аналіз когнітивного компонента психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками
|
23
|
|
Карамушка Л.М., Охотницька К.Ю. Вплив чинників мезорівня на формування та розвиток відданості організації в персоналу державної служби зайнятості
|
30
|
|
Карамушка Л.М., Фелькель Т.Г. Сутність та роль лідерства в організації: аналіз основних підходів
|
35
|
|
Москальова А.С. Аналіз рівнів переживань професійних труднощів керівниками освітніх організацій в умовах трансформації освіти
|
40
|
|
Нежинська О.О. Методика дослідження психологічної готовності керівника освітньої організації до формування ґендерної компетентності
|
44
|
|
Овдієнко І.М. Особливості використання інтерактивних технік навчання в процесі підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів до взаємодії зі шкільною психологічною службою
|
49
|
|
Павлова В.С. Теоретичний аналіз типологій перфекціонізму
|
53
|
|
Петрова Л.Г. Теоретичний огляд проблеми задоволеності професійною діяльністю
|
57
|
|
Сняданко І.І. Навчальна самоефективність як одна з умов ефективної підготовки студентів технічного університету до майбутньої професійної діяльності
|
61
|
|
Ткалич М.Г. Діагностика психологічної статі особистості: рестандартизація тестових норм та визначення типів андрогінності
|
67
|
|
Федотова Т.В. Взаємозв’язок міжособистісних взаємин та соціально-психологічного клімату в студентській групі
|
72
|
|
ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
|
Абдуллаєва І.Б. Розвиток самоефективності підприємців сфери торгівлі
|
77
|
|
Карамушка Л.М. Оцінка аспірантами змісту та ролі економічної культури
|
81
|
|
СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
|
|
|
Александров Д.О. Дослідження психологічних детермінант комунікативного компонента діяльності працівника ОВС
|
87
|
|
Базиленко А.К. Особливості мотивації соціальної активності студентської молоді
|
91
|
|
Бондаревська І.О., Коблик І.В. Комплекс методик для дослідження взаємозв’язку між типом ґендерної ідентичності й орієнтацією на професійну й сімейну самореалізацію у жінок-практичних психологів
|
95
|
|
Дріга Т.Г. Асертивність як чинник оптимізації соціально-психологічної адаптації студентської молоді
|
100
|
|
Іванік О.Л. Волонтерство: дефінітивний аналіз
|
105
|
|
Кацович Я.Ю. Інгруповий фаворитизм як соціально-психологічний феномен міжгрупової взаємодії: структура, механізми та функції
|
108
|
|
КорольЛ.Д. Умови та фактори формування міжнаціональної толерантності в молоді
|
112
|
|
Котлярова А.В. Інтелектуальний розвиток як внутрішня умова професійного розвитку майбутнього психолога
|
117
|
|
Лемещенко О.Р. Фактори формування готовності старшокласників до відповідального батьківства
|
122
|
|
Лосієвська О.Г. Вплив комп’ютерного спілкування на розвиток комунікативних компетенцій професіоналізму майбутніх фахівців гуманітарного профілю
|
125
|
|
Лукасевич О.А. Розвиток ситуативного компонента особистісної зрілості студентської молоді
|
130
|
|
Маляр О.І. Психологічні умови розвитку довільності емоційної регуляції у дітей молодшого шкільного віку
|
134
|
|
Мечетний А.Ю. Концептуальні підходи до розуміння проблеми формування копінг-стратегій у професійній діяльності
|
139
|
|
Пастух Л.В. Cензитивність як професійно важлива якість практичних психологів закладів освіти
|
143
|
|
Скок А.Г. Толерантність як чинник психологічної готовності майбутніх фахівців соціальної сфери до попередження конфліктів у професійній діяльності
|
148
|
|
Старинська Н.В. Аналіз властивостей самоактуалізованої особистості майбутніх психологів залежно від форми фінансування навчання
|
153
|
|
Токарева Н.М.Розвивальний потенціал конструктивних моделей спілкування в підлітковому віці
|
157
|
|
Харченко Д.М. Вплив психічних станів на розвиток психосоматичних розладів
|
161
|
|
Чуйко Г.В., Канівець Т.М. Психологічні особливості моральності першокурсників
|
165
|
|
|
|
|
|