В монографії розкрито теоретико-методологічні засади забезпечення органі¬заційного розвитку освітніх організацій (зміст, основні складові та рівні організа¬ційного розвитку).
На основі емпіричного дослідження проаналізовано основні напрямки та труднощі організаційного розвитку освітніх організацій. Детально проаналізовано психологічні чинники, які впливають на ефективність забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій (особливості розвитку конкурентоздатності освітніх організацій, особистісного розвитку менеджерів освіти, особливості підприємницької поведінки персоналу, етнопсихологічних характеристик персоналу та ін.).
Представлено систему тренінгів для підготовки персоналу освітніх організацій до забезпечення організаційного розвитку, їхню структуру, основні інтерактивні техніки та організаційні форми використання.
Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться проблемами діяльності організацій в умовах організаційного розвитку.
Колектив авторів:
Карамушка J1.M., член-кор. НАПН України, доктор психологічних наук, професор (наук, ред.);
Бондарчук О. І., доктор психологічних наук, професор;
Винославська О. В.,кандидат психологічних наук, доцент;
ІвкінВ.М.,кандидат психологічних наук;
Креденцер О. В.,кандидат психологічних наук, доцент;
Ковальчук О. C.,науковий співробітник;
Лагодзінська В. І.,кандидат психологічних наук;
Терещенко К. В., кандидат психологічних наук;
Філь O.A.,кандидат психологічних наук, доцент.
|