ЗМІСТ № 41
|
ПСИХОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ
|
Карамушка Л.М. Організаційна культура освітніх організацій: зв’язок між рівнем розвитку та «зовнішніми» характеристиками організації
|
Бондарчук О.І. Особливості організаційної культури освітніх організацій залежно від самоефективності керівників
|
Завацька Н.Є. Інтегративний підхід до психологічних чинників формування організаційної культури учнівської молоді в освітньо-виховному середовищі навчального закладу
|
Івкін В.М. Ставлення персоналу освітніх організацій до змін та проблема розвитку типів організаційної культури
|
Ковальчук О.С. Теоретичний аналіз феномену «культура освіти»
|
Креденцер О.В. Вплив організаційних чинників на рівень розвитку типів організаційної культури закладів освіти
|
Лагодзінська В.І. Креативний потенціал освітніх організацій: взаємозв’язок із типами організаційної культури
|
Пенцак К.А. Аналіз конкурентоздатності освітніх організацій у контексті розвитку їх організаційної культури
|
Станіславська М.В. Поетапна модель процесу індивідуального психологічного консультування особистості як суб’єкта вибору організаційної культури майбутнього місця роботи
|
Терещенко К.В. Особливості взаємозв’язку основних компонентів толерантності педагогічних працівників із рівнем організаційної культури закладів освіти
|
ОРГАНІЗАЦІЙНА ПСИХОЛОГІЯ
|
Арзуманян К.К. Генезис поглядів на психологічну готовність менеджерів до розв’язання конфліктів
|
Березовська Л.І. Професійне вигоряння як форма професійної деформації працівників організацій
|
Бондарчук О.І., Казакова С.В. Проблеми психологічної готовності керівників професійно-технічних навчальних закладів до маркетингу освітніх послуг
|
Брюховецька О.В. Психологічні особливості управління загальноосвітніми навчальними закладами
|
Вознюк А.В. Результати формування психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління педагогічними працівниками в системі післядипломної педагогічної освіти
|
Заболотна В.О. Етико-психологічні інструменти розвитку особистості в професійній діяльності
|
Задворный В.С. Анализ основных факторов эффективности командообразующих тренингов
|
Карамушка Л.М., Фелькель Т.Г., Михайленко В.О. Зміст, рівень та чинники розвитку «базових» лідерських якостей у майбутніх науково-педагогічних працівників
|
Ковровський Ю.Г. Рівень професійного вигорання в персоналу оперативно-рятувальної служби МНС України
|
Охотницька К.Ю. Дизайн тренінгу «Психологічні умови формування відданості організації у персоналу Державної служби зайнятості»
|
Сняданко І.І. Модель психологічного консультування студентів технічних університетів у контексті їх підготовки до майбутньої професійно-управлінської діяльності
|
Ткалич М.Г. Гендерна дискримінація в сучасних українських організаціях: результати емпіричного дослідження
|
ЕКОНОМІЧНА ПСИХОЛОГІЯ
|
Гнускіна Г.В. Професійне вигорання у підприємців: зв’язок між рівнем вираженості та чинниками мезорівня
|
Захаріяш Л.П. Вплив образу-типажу підприємця на реалізацію ділової активності молоді
|
СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ
|
Бутко В.В. Значення формування кривдником відчуття провиниужертви домашньогонасильства
|
ZaporozhetsT.O. Emotional intelligence, situation awareness and situational psychological readiness in air traffic controllers
|
Кушніренко К.О.Порівняльний аналіз та особливості професіографії в системі «людина-техніка» та «людина-людина»
|
Лазос Г.П. Особливості надання психологічної допомоги внутрішнім переселенцям з Криму
|
Левус Н.І. Прояви етноідентичності у ставленні до представників власної та інших етнічних групп
|
Мельник А.І. Структура психологічної готовності вчителя до роботи з гіперактивними молодшими школярами
|
Палько Т.В. Психологічна програма розвитку рефлексії вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти
|
Сингаївська І.В. Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення проблеми професійної успішності особистості
|
Смотрицкий А.В. Досугово-танцевальные практики как средство социально-психологической адаптации мигрантов
|
Тоба М.В.Соціально-психологічні особливості резидуальних норм освітнього простору сучасних ВНЗ
|
Фролов А.П. Типологія користувачів соціальної мережі «Facebook» за характером активності та колом спілкування
|
Цимбал І.В. Індивідуалізація в навчанні студентів технічних спеціальностей роботі з іншомовними науковими текстами
|
Щіпановська О.Р. Аналіз основних підходів до учіння як важливого чинника професійного та особистісного розвитку майбутніх фахівців
|
Янкевич С.М. Програма розвитку компонентів готовності майбутніх фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими підлітками
|