Укр. Укр.

Eng. Eng.



Сич В.М. Соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти


Монографія. – Кам’янець-Подільський: Видавництво „Абетка-Світ”, 2008. - 160 с.

У монографії викладено сутність та соціально-психологічні особливості мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти.


Висвітлено основні тенденції розв’язання проблеми мотивації, представлені у вітчизняній та світовій літературі. Розкрито структуру, основні тенденції та фактори, що сприяють розвитку мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти. Розглянуто форми та засоби розвитку мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти.

Для наукових працівників, аспірантів, викладачів та студентів вищих навчальних закладів; керівників та співробітників районних (міських), обласних відділів (управлінь) освіти; викладачів та слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти.

ЗМІСТ

Вступ

Розділ 1. Теоретико-методологічні основи дослідження мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти

1.1.       Зміст та особливості професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти

1.2.       Мотивація як провідний чинник професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти

1.3.       Соціально-психологічні детермінанти мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти

Розділ 2. Емпіричне вивчення соціально-психологічних особливостей мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти

2.1.         Методика та організація дослідження

2.2.         Структура мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти

2.3.         Аналіз соціально-психологічних чинників мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти

Розділ 3. Соціально-психологічні умови формування мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти

3.1.         Методика та організація соціально-психологічного навчання спеціалістів відділів освіти

3.2.         Результати експериментального навчання спеціалістів відділів освіти

Висновки

Список використаної література

Додатки

© 2002-2024 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ПРАЦІ