Передмова ...........................................................................................
|
3
|
|
|
Розділ 1
Теоретико-методологічні основи дослідження проблеми
особистісного розвитку керівників загальноосвітніх
навчальних закладів у професійній діяльності ...............................
|
10
|
1.1. Основні теоретико-методологічні підходи до проблеми розвитку особистості ...............................................................
|
10
|
1.2. Специфіка та атрибутивні ознаки розвитку особистості дорослої людини ......................................................................
|
26
|
1.3. Соціально-психологічний зміст і показники
особистісного розвитку керівників загальноосвітніх
навчальних закладів .................................................................
|
50
|
1.4. Вплив професійної діяльності керівників загальноосвітніхнавчальних закладів на їх особистісний розвиток ...............
|
59
|
Висновки до першого розділу .......................................................
|
83
|
|
|
Розділ 2
Методична база емпіричного дослідження стану та проблем особистісного розвитку керівників загальноосвітніх
навчальних закладів ............................................................................
|
85
|
2.1. Методологічні передумови дослідження особистісного розвитку керівників ЗНЗ .........................................................
|
85
|
2.2. Методичний інструментарій дослідження особистісного розвитку керівників ЗНЗ .........................................................
|
95
|
2.3. Організація дослідження особистісного розвитку
керівників загальноосвітніх навчальних закладів ...............
|
109
|
Висновки до другого розділу ........................................................
|
111
|
|
|
Розділ 3
Основні тенденції особистісного розвитку керівників
загальноосвітніх навчальних закладів у процесі
професійної діяльності .......................................................................
|
113
|
1.1. Ціннісне ставлення керівників керівників
загальноосвітніх навчальних закладів до професійного
і особистісного розвитку .........................................................
|
113
|
|
|
3.2. Автентичність самопрезентації особистісних характеристик керівників керівників загальноосвітніх навчальних закладів................................................
|
129
|
1.3. Когнітивне забезпечення взаємодії керівників
загальноосвітніх навчальних закладів
з довкіллям як основа їх особистісного розвитку ...............
|
143
|
3.4. Особистісна саморегуляція активності керівників
загальноосвітніх навчальних закладів.....
|
154
|
Висновки до третього розділу .......................................................
|
165
|
|
|
Розділ 4
Проблеми особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у процесі професійної діяльності .................
|
170
|
4.1. Професійні деформації особистості керівників
загальноосвітніх навчальних закладів ...................................
|
170
|
4.2. Ґендерні проблеми особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів ...................................
|
181
|
4.3. Професійна кар’єра і особистісний розвиток
керівників загальноосвітніх навчальних
закладів..........................................................................
|
198
|
Висновки до четвертого розділу ...................................................
|
211
|
|
|
Розділ 5
Соціально-психологічні умови особистісного розвитку
керівників загальноосвітніх навчальних закладів
у системі післядипломної педагогічної освіти ................................
|
214
|
5.1. Післядипломна педагогічна освіта як фактор
особистісного розвитку керівників загальноосвітніх
навчальних закладів .................................................................
|
214
|
5.2. Соціально-психологічні механізми особистісного
розвитку керівників керівників загальноосвітніх навчальних закладів.........................................................
|
235
|
5.3. Програма сприяння особистісному розвитку
керівників загальноосвітніх навчальних закладівта
аналіз ефективності впровадження її елементів
у системі післядипломної педагогічної освіти .....................
|
248
|
Висновки до п’ятого розділу .........................................................
|
272
|
|
|
Висновки .............................................................................................
|
274
|
|
|
Список використаної літератури ..................................................
|
277
|