Укр. Укр.

Eng. Eng.
УВАГА!!!! 25 жовтня 2024 р. відбудеться Марафон психологічних технологій та практик



Науково-практичний семінар «Психологічні підходи у роботі з персоналом комерційних компаній, HR менеджмент»


22 жовтня 2018 р. в лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України відбувся семінар на тему "Психологічні підходи у роботі з персоналом комерційних компаній, HR менеджмент. 
Семінар провела досвідчений HR директор IT- компанії "Helios
Technologies", науковий кореспондент Інституту Тетяна Чиркова.


Організаторами семінару виступила лабораторія організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України та Українська Асоціація організаційних психологів та психологів праці (УАОППП).
Предметом аналізу виступило ряд актуальних проблем роботи психолога в сфері бізнесу:

1.Ким є психолог у комерційний компанії?

2. Функції психолога в комерційній організації:

3.Труднощі у роботі для психолога у комерційній організації

4.Професійна кар'єра та професійне становлення психолога в комерційній

організації та ін.

 

Відбулася активна дискусія учасників семінару щодо таких питань: 

-Чи потрібно психологу поєднувати психологічні освіту з освітою в тій сфері бізнесу, де він працює?;

-Чи це потрібно і чи це реально для психолога бути обізнаним не лише в сфері психології, але і суміжних сферах (менеджменті, економіці, трудовому законодавстві, різноманітними комп'ютерними тощо)? 

-Як психологу зацікавити керівництво і персонал бізнес-структур своєю роботою та подолати бар'єри недовіри?;

-Як тримати "рівновагу" між інтересами компанії та інтересами персоналу, конкретної людини?; 

-Як психолог може "олюднити" прагматичну спрямованість бізнесу?;

-За яким умов психолог може успішно виконувати професійні ролі в бізнес-структурах (бізнес-тренера, ректрутера, спеціаліста з мотивації та адаптації, коуча, консультанта з корпоративних комунікацій та ін.)?;

- Які етичні проблеми можуть виникати перед психологом у бізнес-структурах, наприклад, під час "хантингу" (активного пошуку працівників для компанії, включаючи його "вербовку", переманювання з інших організацій?);

-Які ступені в професійній кар'єрі доступні психологу і хто має їх

створювати?;
-Чи потрібні один одному представники академічної та прикладної психології

в сфері бізнесу?;

-Які форми взаємодії є доцільними для ефективної професійної взаємодії

психологам, які працюють в академічній та прикладній сферах бізнесу? та ін.

Що останнього, то слід сказати, що, як свідчить досвід роботи лабораторії та УАОППП, самі такі семінари можуть бути служити однією із активних форм професійного "порозуміння" та збагачення психологів двох напрямків, які працюють в сфері організаційної психології та сфері психології бізнесу… 

Приєднуйтесь до нас…

 

 

 

© 2002-2024 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ПРАЦІ