Монографія / Л.М. Карамушка, Н.Ю. Худякова. – К.- Львів : Сполом. 2011. – 208 с. У монографії здійснено психологічний аналіз змісту та особливостей підприємницької діяльності. Розкрито проблему мотивації у психологічних дослідженнях та основні підходи до її розв'язання. З'ясовано значення мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку.
На основі емпіричного дослідження детально проаналізовано основні мотиви підприємницької діяльності. Визначено структуру мотивації підприємницької діяльності та її динаміку в процесі розвитку підприємницької діяльності. Представлено комплекс оригінальних методик дослідження.
Відображено зв'язок мотивації підприємницької діяльності з успішністю підприємницької діяльності та особистісним успіхом підприємців. Розкрито зв'язок мотивації підприємницької діяльності та успішності підприємців із організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками підприємців. Обгрунтовано психологічні умови розвитку мотивації підприємницької діяльності. Представлено програму «Тренінгу розвитку мотивації підприємницької діяльності». Монографія розрахована на науковців, викладачів вищої школи та системи післядипломної освіти, підприємців, організаційних психологів, студентів вищих навчальних закладів та слухачів інститутів післядипломної освіти, а також усіх, хто цікавиться сучасним станом розробки проблеми мотивації підприємницької діяльності.
ЗМІСТ
ПЕРЕДМОВА
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
1.1. Психологічний аналіз підприємницької діяльності
1.2. Проблема мотивації діяльності у психологічних дослідженнях
1.3. Особливості мотивації підприємницької діяльності та чинники її розвитку
Висновки до першого розділу
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
2.1. Мета, завдання, методика та організація емпіричного дослідження
2.2. Аналіз основних мотивів підприємницької діяльності
2.3. Структура мотивації підприємницької діяльності та її динаміка в процесі розвитку діяльності
Висновки до другого розділу
Розділ 3. ЗВ’ЯЗОК МОТИВАЦІЇ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УСПІШНОСТІ ПІДПРИЄМЦЯ
3.1. Зв’язок мотивації підприємницької діяльності із успішністю власне підприємницької діяльності та особистісним успіхом підприємця
3.2. Зв’язок мотивації підприємницької діяльності та успішності підприємців із організаційними та соціально-демографічними чинниками
3.3. Психологічні умови розвитку мотивації підприємницької діяльності
Висновки до третього розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
ПІСЛЯМОВА
ІНФОРМАЦІЯ ПРО АВТОРІВ
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯКІ ПРЕДСТАВЛЯЮТЬ АВТОРИ
|