Укр. Укр.

Eng. Eng.



Поради для продуктивних онлайн-зустрічей


В період карантину звичні для нас засідання відбуваються в онлайн-режимі. Онлайн-мітинги мають свої особливості, які необхідно обов"язково враховувати, щоб забезпечувати їх ефективність.


Публікуємо де-які поради для продуктивних онлайн-зустрічей Олени Леонової, редактора Hurma Blog.
https://hurma.work/…/kak-sdelat-onlajn-mitingi-produktivne…/

1. ПЛАТФОРМА ДЛЯ ОНЛАЙН-МІТИНГІВ КОМФОРТНА ДЛЯ ВСІХ
Не так важливо буде це Zoom або Skype, а може бути Google Hangouts. Головне - вибрати не найпопулярнішу платформу, а найбільш зручну для всіх. Якщо комусь із ваших співробітників кожен раз доводиться докладати надзусилля, щоб увійти в обліковий запис або розбиратися з незручним інтерфейсом, то такі дзвінки будуть приносити йому тільки роздратування.
У той же час, вибирайте онлайн-платформи, враховуючи їх технічні особливості. Наприклад, в Zoom можна безкоштовно створювати конференції тривалістю до 40 хвилин. А безкоштовна конференція в Google Hangouts тепер доступна для 250 осіб.
2. У ВАС Є МОДЕРАТОР, ЯКИЙ КЕРУЄ ПРОЦЕСОМ
Саме ця людина організовує конференцію, стежить за регламентом зустрічі, надає всім можливість висловитися по черзі, вирішує виникаючи технічні питання і можливі суперечки між членами команди.
Модератор повинен справлятися зі своєю роботою. Якщо онлайн-мітинг організовує керівник, якому потрібен час від часу перемикатися на інші процеси, краще призначити на цю задачу іншого відповідального.
3. ВИ ВІДКЛЮЧАЄТЕ МІКРОФОН, КОЛИ НЕ ГОВОРИТЕ
Стук по клавіатурі, нові повідомлення на смартфоні і шарудіння, перегортання документів - ці незначні шуми не помітні в звичайному житті. Але якщо у вас відеодзвінок, то всі присутні їх чітко чують. Відключати мікрофон, коли ви їм не користуєтесь, - правило етики онлайн-мітингів.
4. ЗАВЖДИ ПАМ'ЯТАЙТЕ ПРО НЕОБХІДНІСТЬ ВИБИРАТИ ПРАВИЛЬНИЙ ФОН
Добре, якщо вдома у кожного співробітника є спеціальне робоче місце і його фон під час відеодзвінка залишається статичним. Інша справа, якщо робоче місце співробітника знаходиться в центрі квартири і в об'єктив камери раз у раз потрапляють родичі, особисті речі або тварини співробітника. Для таких випадків слід застосовувати розмиття, як в Skype, або віртуальний фон, як в Zoom.
5. ВИ РЕАГУЄТЕ НА СПІВРОЗМОВНИКА, ЯК І В ОФЛАЙН-СПІЛКУВАННІ
Людині по той бік екрану буває важко зрозуміти, чи слухаєте ви його або ж просто дивіться на екран комп'ютера, а може ви вже давно «зависли» і він кілька хвилин говорив в порожнечу. Тому, важливо не просто дивитися в камеру, зберігаючи зоровий контакт, а й реагувати на слова співрозмовника кивками і жестами.
6. ВИ ГОТУЄТЕСЯ ДО ВІДЕО ДЗВІНКІВ
Ні, не просто виглядаєте пристойно і не забуваєте надіти штани. Робота з дому все одно залишається роботою. Ніхто не закликає вас сидіти на тлі вашого житла в діловому костюмі, але доглянутий зовнішній вигляд - must have. Також, необхідно піклуватися про правильне освітлення, ракурсі і положенні в кадрі.

https://www.facebook.com/psy.pers/posts/115876750085136?__tn__=K-R

 

© 2002-2024 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ПРАЦІ