У період пандемії роботодавці та менеджери організацій зустрічились з великою кількістю викликів, які стосуються, зокрема, організації роботи та психологічної підримки персоналу.
Пропонуємо Вашій увазі поради роботодавцям та керівникам щодо догляду за психологічним здоров'ям в організації під час роботи у період с спалаху коронавірусу (Поради розроблені Public Health England and the Department of Health and Social Care, ,UK березень 2020 р.).
(Підготовлено на основі інформаційного банку психологічних ресурсів «Covid-19 resources», створеного членами Європейської мережі організаційних психологів і психологів праці (ENOP). Перекладено в скороченому варіанті спеціально для нашої сторінки адміністратором сторінки Людмилою Карамушкою).
ДОГЛЯДАЙТЕ ЗА СВОЇМ ПСИХІЧНИМ ЗДОРОВ’ЯМ ПІД ЧАС РОБОТИ ПІД ЧАС СПАЛАХУ КОРОНАВІРУСУ
ПОРАДИ РОБОТОДАВЦЯМ ТА КЕРІВНИКАМ
1. ДІЛІТЬСЯ АВТОРИТЕТНИМИ ДЖЕРЕЛАМИ
Намагайтеся не ділитися і не заохочувати співробітників ділитися іншими статтями та інформацією. Найкраще дотримуватися надійних джерел для офіційних комунікацій.
2. ПОМІРКУЙТЕ, КОМУ ПОТРІБНА ІНФОРМАЦІЯ ТА КОЛИ
У вас може бути група на роботі, яка планує, як ваше робоче місце буде керувати під час спалаху. Якщо так, не забудьте уважно розглянути, хто повинен бути залучений до планування, і коли, щоб мінімізувати плітки та тривогу.
3. ПОГОВОРІТЬ ЗІ СВОЇМИ ЛЮДЬМИ
Ви можете підтримувати постійний, можливо, щоденний контакт зі своїми людьми - як із персоналом, так і з керівниками.
Намагайтеся бути чесними, справжніми та щирими у тому, що ви говорите. Почніть з визнання невизначеності та напруги, яку вона викликає. Будьте готові сказати, що не знаєте, і що ви повернетесь до людей з відповідями.
Це важливо, чи люди на робочому місці, чи вдома. Переконайтеся, що поряд з регулярним спілкуванням з усім персоналом, ви спілкуєтесь і з лінійними менеджерами. Вони є основним контактом між організацією та її людьми, і якщо ви хочете досягти реалізації з політики організацї у цей період, їм може знадобитися більше інформації, ніж ви надаєте всьому персоналу.
4. У КОЖНОГО Є ПСИХІЧНЕ ЗДОРОВ'Я - ВРАХУЙТЕ, ЯКИЙ ВПЛИВ ЦЕ МАЄ НА ВСІЙ ОСНОВІ
У всіх нас є психічне здоров'я, і незалежно від обставин, цей спалах, матиме вплив на те, як ми думаємо і відчуваємо себе та світ, у якому живемо. Хороша робота - це велике щастя для нашого психічного здоров'я, і важливо, щоб ми зберегли можливість насолоджуватися перевагами роботи, де ми можемо.
Деякі люди піддаються більшому ризику поганого психічного здоров'я. Плануючи свою інформацію і дії, подумайте, як вона впливає на персонал різних категорій та враховуйте їх характеристики (стать, вік, інвалідність, раса, сексуальна орієнтація тощо). Постарайтеся діяти таким чином, щоб захистити фізичне та психічне здоров'я персоналу - починаючи з тих, хто найбільше потребує.
5. ПАМ'ЯТАЙТЕ, ЩО ВРАЗЛИВІСТЬ МАЄ БАГАТО ОБЛИЧ
Багато говориться про фізичні вразливості стосовно коронавірусу. Але старші менеджери також почуватимуться вразливими, демонструючи лідерство в незвичних обставинах. Допоможіть один одному залишатися у складі команди, заохочуючи та нагадуючи, наскільки добре вони виконують роботу.
Це може бути особливо важким часом для людей, які мали проблеми з психічним здоров’ям, які вже існували. Перебування вдома може повернути спогади про погані часи людям, які пережили депресію чи травму. Знайте своїх людей і зробіть трохи додаткових зусиль для тих, хто вразливіший, якщо ви помітите зміни у їхній поведінці.
Ці обставини можуть змусити людей розкрити проблеми психічного здоров’я, про які вони раніше не обговорювали на роботі. Ставтесь до нових виявів з повагою та співчуттям та внесіть корективи.
6. СПРИЯТИ ДОСТУПУ ДО ПІДТРИМКИ
Ви можете надати доступ до служб підтримки через своє робоче місце - якщо ви зробите це, переконайтеся, що вони добре розміщені, і з’ясуйте, чи є конкретні ресурси, що стосуються спалаху. Долучайте до цього своїх колег, психологів тощо.
7. ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ РОБОТИ ТА СОЦІАЛЬНИХ АСПЕКТІВ ПРАЦІ
Забезпечити обладнання та підтримку персоналу для використання технологій, щоб підтримувати зв’язок один з одним, з колегами та з їх керівниками. Пропонуйте поради тим, хто не звик працювати таким чином - можливо, за допомогою схеми колег, щоб отримати впевненість.
Заохочуйте людей також підтримувати неформальні розмови, якщо вони працюють практично. Можливо, у вас є повідомлення обміну миттєвими повідомленнями, але текстові повідомлення та дзвінки також працюють. Ви також можете спробувати обіди з відеодзвінками та кавовими чатами та віртуальними святкуваннями дня народження. Щоденна реєстрація з командою та прямі звіти, щотижневі інструктажі керівника - хороша ідея.
8. ПОБАЧТЕ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ЗРОСТАННЯ ТА РОЗВИТКУ ПОРЯД З КРИЗОВИМ ПЛАНУВАННЯМ
Поміркуйте, чи є завдання, які ви можете виконати, якщо звичайний бізнес порушений - планування, розвиток персоналу та ін., все це підвищить вашу готовність відновити бізнес як завжди. Якщо ви в змозі, ви можете підтримати місцеві організації та підключити персонал до можливостей волонтерства та схем підтримки громади.
9. ЗАОХОЧУЙТЕ ОСОБИСТЕ ПЛАНУВАННЯ ТА ДОГЛЯД ЗА СОБОЮ
Заохочуйте своїх людей планувати, як їм працювати в умовах самоізоляції чи карантину. Перегляньте наші регулярно оновлювані поради та заохочуйте людей обговорювати свої плани з керівниками ліній. Якщо люди перебувають вдома, в соціальній дистанції або самоізоляції із симптомами, підтримуйте контакт. Якщо ви організовуєте віртуальні соціальні події для персоналу - наприклад, віртуальну групу нових книг чи щоденні творчі виклики чи головоломки, переконайтеся, що люди вдома.
Успіхів!
|