У вересні 2005 року в м. Прага (Чехія) відбувся ХХХ МІЖНАРОДНИЙ КОНГРЕС З ЕКОНОМІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ
В рамках взаємодії УАОППП та IAREP членами Виконавчої дирекції УАОППП була організована поїздка членів УАОППП на ХХХ Міжнародний Конгрес з економічної психології.
На ХХХ-му Конгресі Міжнародної Асоціації наукових досліджень у галузі економічної психології (Прага, Чехія, вересень 2005 р.) українськими психологами зроблено 8 усних та постерних презентацій.
Презентації, представлені українськими психологами на конгресі, були присвячені таким важливих проблемам економічної психології, як:
· психологія підприємництва (мотиви підприємницької діяльності; орієнтація на команду та формування команд тощо);
· психологія клієнт-орієнтованого спілкування;
· психологія грошей;
· психологія реклами;
· етика діяльності менеджера;
· гендерні аспекти діяльності менеджерів і працівників організацій тощо.
Презентації на Конгресі були зроблені членами Секції організаційної психології УАОППП, які представляли університети, наукові установи та бізнес-структу-ри з різних регіонів України:
· Бондаревська Ірина: «Зв’язок між гендерною ідентичністю майбутніх жінок-менедждерів та їх взаємодією з чоловіками» (м.Сімферополь);
· Винославська Олена, Кононець Марія: «Тренінг ділової етики для українських менеджерів» (м. Київ);
· Карамушка Людмила, Креденцер Оксана, Філь Олена: «Психологічна підготовка підприємців як чинник ефективної підприємницької діяльності» (м. Київ);
· Карамушка Людмила, Філь Олена, Івкін Володимир: «Психологічні аспекти орієнтації підприємців на команду» (м. Київ);
· Кравцова Юлія: «Психологічні чинники вибору командних ролей підприємцями» (м. Київ);
· Михайленко Вікторія: «Особливості орієнтації на команду працівників держадміністрацій» (м. Одеса);
· Невзорова Олена: «Зміст і характеристики клієнт-орієнтованого спілкування в торгівлі» (м. Севастополь);
· Паршак Олександр: «Психологічні аспекти ставлення до грошей працівників виробничих фірм» (м. Дніпропетровськ);
· Худякова Наталія: «Мотивація діяльності українських підприємців» (м.Київ);
· Францев Олександр, Фесік Василь: «Психометричне дослідження структури образу, сформованого друкованою рекламою» (м. Сімферополь);
· Францев Олександр, Шаймарданова Ксенія: «Порівняльне психосемантичне дослідження сприйняття українських грошей» (м. Сімферополь).
|