Укр. Укр.

Eng. Eng.



УЧАСТЬ ЧЛЕНІВ УАОППП У ХХХ МІЖНАРОДНОМУ КОНГРЕСІ З ЕКОНОМІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ


У вересні 2005 року в м. Прага (Чехія) відбувся ХХХ МІЖНАРОДНИЙ КОНГРЕС З ЕКОНОМІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ


В рамках взаємодії УАОППП та IAREP членами Виконавчої дирекції УАОППП була організована поїздка членів УАОППП на ХХХ Міжнародний Конгрес з економічної психології. 

На ХХХ-му Конгресі Міжнародної Асоціації наукових досліджень у галузі економічної психології (Прага, Чехія, ве­ресень 2005 р.) українськими психологами зроблено 8 усних та постерних презентацій.

Презентації, представлені українськими психологами на конгресі, були присвячені таким важливих проблемам економічної психології, як:

·        психологія підприємництва (мотиви підприємницької діяльності; орієнтація на команду та формування команд тощо);

·        психологія клієнт-орієнтованого спілкування;

·        психологія грошей;

·        психологія реклами;

·        етика діяльності менеджера;

·        гендерні аспекти діяльності менеджерів і працівників організацій тощо.

Презентації на Конгресі були зроблені членами Секції організаційної психології УАОППП, які представляли університети, наукові установи та бізнес-структу-ри з різних регіонів України:

·        Бондаревська Ірина: «Зв’язок між гендерною ідентичністю майбутніх жінок-менедждерів та їх взаємодією з чоловіками» (м.Сімферополь);

·        Винославська Олена, Кононець Марія: «Тренінг ділової етики для українських менеджерів» (м. Київ);

·        Карамушка Людмила, Креденцер Оксана, Філь Олена: «Психологічна підготовка підприємців як чинник ефективної підприємницької діяльності» (м. Київ);

·        Карамушка Людмила, Філь Олена, Івкін Воло­димир: «Психологічні аспекти орієнтації підприємців на команду» (м. Київ);

·        Кравцова Юлія: «Психологічні чинники вибору командних ролей підприємцями» (м. Київ);

·        Михайленко Вікторія: «Особливості орієнтації на команду працівників держадміністрацій» (м. Одеса);

·        Невзорова Олена: «Зміст і характеристики клієнт-орієнтованого спілкування в торгівлі» (м. Севастополь);

·        Паршак Олександр: «Психологічні аспекти ставлення до грошей працівників виробничих фірм» (м. Дніпропетровськ);

·        Худякова Наталія: «Мотивація діяльності українських підприємців» (м.Київ);

·        Францев Олександр, Фесік Василь: «Психометричне дослідження структури образу, сформованого друкованою рекламою» (м. Сімферополь);

·        Францев Олександр, Шаймарданова Ксенія: «Порівняльне психосемантичне дослідження сприйняття українських грошей» (м. Сімферополь).

© 2002-2024 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ПРАЦІ