ВСТУП
|
|
Частина 1. ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ
|
|
Розділ 1. ЗМІСТ, СТРУКТУРА І ПСИХОЛОГІЧНІ КОМПОНЕНТИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ООРГАНІЗАЦІЯМИ
|
|
1.1. Зміст процесу управління
|
|
1.2.Внутрішня структура управління в системі середньої освіти
|
|
1.3.Зовнішня структура управління у системі середньої освіти
|
|
1.4. Підготовка менеджерів освіти як професійних керівників
|
|
Резюме
|
|
Словник основних термінів
|
|
Питання для повторення й самоперевірки
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|
Розділ 2. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ ПОРІВНЯНО З УПРАВЛІННЯМ ОРГАНІЗАЦІЯМИ В ІНШИХ СОЦІАЛЬНИХ СФЕРАХ
|
|
2.1. Головна мета діяльності освітніх організацій
|
|
2.2.Гуманістична психологія як основа ефективного функціонування освітніх організацій
|
|
2.3. Організація педагогічної діяльності на гуманістичних засадах
|
|
2.4. Принцип гуманізації управління освітніми організаціями освіти
|
|
Резюме
|
|
Словник основних термінів
|
|
Питання для повторення й самоперевірки
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|
Частина 2.ПСИХОЛОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЕРІВНИКІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО УПРАВЛІННЯ
|
|
Розділ 3. ПСИХОЛОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ КЕРІВНИХ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО УПРАВЛІННЯ
|
|
3.1. Поняття про психологічну готовність особистості до виконання діяльності
|
|
3.2. Зміст і структура психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління
|
|
3.3. Характеристика компонентів психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління
|
|
3.4. Рівень сформованості психологічної готовності керівників освітніх організацій до управління
|
|
Резюме
|
|
Словник основних термінів
|
|
Питання для повторення й самоперевірки
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|
Розділ 4. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРИЙНЯТТЯ УПРАВЛІНСЬКИХ РІШЕНЬ КЕРІВНИКАМИ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ
|
|
4.1. Зміст і основні етапи прийняття управлінських рішень керівниками освітніх організацій
|
|
4.2. Фактори, які впливають на процес прийняття управлінських рішень керівниками освітніх організацій
|
|
4.3. Вимоги до прийняття управлінських рішень керівниками освітніх організацій
|
|
4.4. Колегіальний підхід до прийняття управлінських рішень керівниками освітніх організацій
|
|
Резюме
|
|
Словник основних термінів
|
|
Питання для повторення й самоперевірки
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|
Розділ 5. ЕФЕКТИВНІСТЬ РІЗНИХ СТИЛЕЙ КЕРІВНИЦТВА УПРАВЛІНСЬКОГО ПЕРСОНАЛУ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ
|
|
5.1. Поняття про стиль керівництва
|
|
5.2. Структура різних стилів керівництва
|
|
5.3. Індивідуальний стиль керівництва
|
|
5.4. Фактори, які впливають на ефективність різних стилів керівництва в освітніх організаціях
|
|
Резюме
|
|
Словник основних термінів
|
|
Питання для повторення й самоперевірки
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|
Частина 3.ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ
|
|
Розділ 6. СОЦІАЛЬНІ ПОЗИЦІЇ ТА РОЛІ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ
|
|
6.1. Зміст соціальних позицій та ролей працівників освітніх організацій
|
|
6.2. Регламентація професійно-функціональних ролей працівників освітніх організацій
|
|
6.3. Особливості рольової поведінки працівників освітніх організацій
|
|
6.4. Вплив професійно-функціональних ролей на формування та розвиток особистості працівників освітніх організацій
|
|
Резюме
|
|
Словник основних термінів
|
|
Питання для повторення й самоперевірки
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|
Розділ 7. МОТИВАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ЯК ФАКТОР УСПІШНОСТІ УПРАВЛІННЯ
|
|
7.1 Поняття про мотивацію та її значення для процесу управління
|
|
7.2.Характеристика основних потреб працівників освітніх організацій
|
|
7.3.Роль мотивації керівників освітніх організацій у забезпеченні мотивації діяльності його працівників
|
|
7.4.Основні стратегії забезпечення керівником мотивації діяльності їх працівників
|
|
Резюме
|
|
Словник основних термінів
|
|
Питання для повторення й самоперевірки
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|
Розділ 8. ВПЛИВ ПСИХОЛОГІЧНОГО КЛІМАТУ В ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЯХ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ УПРАВЛІННЯ
|
|
8.1. Зміст та структура психологічного клімату в освітніх організаціях
|
|
8.2. Види психологічного клімату в освітніх організаціях
|
|
8.3. Роль психологічного клімату в забезпеченні ефективного управління освітніми організаціями
|
|
8.4. Фактори, що впливають на формування психологічного клімату в освітніх організаціях
|
|
Резюме
|
|
Словник основних термінів
|
|
Питання для повторення й самоперевірки
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|
Частина 4. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ВЗАЄМОДІЇ КЕРІВНИКІВ ТА ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ
|
|
РОЗДІЛ 9. ОРГАНІЗАЦІЯ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЯХ
|
|
9.1.Поняття про комунікацію та її структуру
|
|
9.2.Основні етапи здійснення комунікації в освітніх організаціях
|
|
9.3. Види комунікацій в освітніх організаціях
|
|
9.4. Бар'єри, які заважають здійсненню ефективної комунікації
|
|
Резюме
|
|
Словник основних термінів
|
|
Питання для повторення й самоперевірки
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|
Розділ 10. ЗМІСТ ТА ОСНОВНІ ВИДИ КОНФЛІКТІВ В ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ
|
|
10.1. Поняття про конфлікт та основні типи конфліктів в освітніх організаціях
|
|
10.2 Причини виникнення конфліктів в освітніх організаціях
|
|
10.3. Функції конфліктів в освітніх організаціях
|
|
10.4.Структура та динаміка конфліктів в освітніх організаціях
|
|
Резюме
|
|
Словник основних термінів
|
|
Питання для повторення й самоперевірки
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|
Розділ 11. ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТА ПОДОЛАННЯ КОНФЛІКТІВ В ОСВІТНІХ ОПРГАНІЗАЦІЯХ
|
|
11.1. Способи запобігання конфліктів в освітніх організаціях.
|
|
11.2.Обхід конфліктів як напрямок подолання конфліктів в освітніх організаціях.
|
|
11.3.Основні напрямки фактичного розв'язання конфліктів в освітніх організаціях.
|
|
11.4.Розв'язання конфліктів на основі колаборативного підходу.
|
|
Резюме
|
|
Словник основних термінів
|
|
Питання для повторення й самоперевірки
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури
|
|