З 18 по 23 липня 2021 року в Празі відбувся 32nd International Congress of Psychology ICP 2020. Вперше з того періоду, як у 1889 році у Парижі проходив перший всесвітній конгрес ICP (коли було створено International Union of Psychological Science, найбільш престижну міжнародну психологічну громадсько-професійну організацію) такий конгрес, який проводиться раз на чотири роки в різних куточках планети, відбувся віртувально!
Така ситуація була обумовлена пандемією COVID-19. Спочатку конгрес було перенесено на рік, з 2020 на 2021 рік, а потім, за місяць по початку конгресу, в червні 2021 року, організаторами конгресу з метою забезпечення безпеки учасників було прийнято рішення проводити його все таки в дистанційному режимі. Звичайно, це стало можливим завдяки сучасним інформаційним технологіям та високій адаптивності організаторів та учасників конгресу.
Лабораторією організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України спільно з Українською Асоціацією організаційних психологів та психологів праці протягом 2019-2021 рр. було організовано участь науковців Інституту у 32ndInternationalCongress ofPsychologyICP2020(керівники проєтку – заступник директора Інституту з наeково-організаційної роботи та міжнародних наукових зв’язків академік НАПН України, доктор психологічних наук, професор Людмила Карамушката провідний науковий співробітник лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту, доктор психологічних наук, доцент Оксана Креденцер).
У конгресі у взяли участь 17 аспірантів, докторантів та наукових працівників Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, було представлено такі наукові презентації:
1.Teaching staff's creative potential and its relationship with staff's and organization's factors(YuliiaTsentelevych, SergiyMaksymenko, ValentynaLagodinska, OleksandrKovalchuk)
2.Negative mental states of educational staff: relationships with staff's and organization's characteristics(Liudmyla Karamushka, Kira Tereshchenko, Inna Zaika)
3.Entrepreneurial burnout: relationship with the psychological characteristics of
Entrepreneus(Liudmyla Karamushka, Leonid Bogdanov, Anna Lytvynchuk, AnnaGnyskina)
4.The types of students' consumer behavior: effects of trade organizations' and students' characteristics (Oksana Kredentser, Kateryna Lolenko, Luimyla Karamushka)
5.Psychological factors in comprehensive school teachers' job satisfaction (Oksana Kredentser, Galyna Cherucheva, Natalia Klymenko)
6.Tolerance as an educational staff's subjective well-being determinant(Kira Tereshchenko, Liudmyla Karamushka, Volodymyr Ivkin)
7.Negative mental states of educational staff: relationships with staff's and organization's characteristics(Kira Tereshchenko, Liudmyla Karamushka, Yuliia Snigur, Taras Karamushka)
8. A studyinto psychologists who work with trauma victims(GelenaLazos)
9.The effects of long-term job stress on educators' professional development
(Tetiana Dziuba)
Всі учасники конгресу отримали сертифікати участі у цьому престижному психологічному форумі.
Дякуємо всім учасникам за активну позицію щодо участі в конгресі, навіть в таких складних умовах, а організаторам конгресу за можливість презентації результів наших досліджень перед міжнародною психологічною спільнотою та знайомства з сучасними трендами розвитку психологічної науки. Особлива подяка дирекції Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України за підтримку участі в конгресі.
|