Навчально-методичний посібник / За ред. Л.М. Карамушки – Біла Церква: КОІПОПК, 2008. – 100 с. У навчально-методичному посібнику розкрито технологію підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін. Розкрито зміст технологічного підходу як важливого засобу оптимізації діяльності освітніх організацій в сучасних умовах, основні види психолого-управлінських технологій, зміст інтерактивних технік, які можуть бути використані в процесі реалізації технологічного підходу.
Детально проаналізовано технологію підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін, розкрито її мету та основні завдання, зміст, структуру, змістовно-цільові та організаційні форми використання. Описано зміст 14 тренінгових сесій, які покладено в основу технології.
Навчально-методичний посібник розрахований на керівників та педагогічних працівників освітніх організацій, шкільних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної педагогічної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться проблемами діяльності освітніх організацій в умовах соціально-економічних змін.
ЗМІСТ
Вступ
ЧАСТИНА 1. ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ЯК ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Розділ 1. Зміст та особливості технологічного підходу
1.1. Поняття про технологічний підхід та сутність технологій
1.2. Особливості гуманітарних та психологічних технологій
1.3.Психолого-організаційні технології як різновид психологічних технологій.
1.4.Основні види психолого-організаційних технологій та можливості їх використання в освітніх організаціях
Розділ 2. Роль інтерактивних технік у процесі реалізації технологічного підходу
2.1.Поняття про інтерактивні техніки та їх роль у реалізації технологічного підходу
2.2. Роль організаційно-спрямовуючих інтерактивних технік у забезпеченні технологічного підходу
2.3. Особливості використання змістовно-смислових інтерактивних технік в процесі реалізації технологічного підходу
ЧАСТИНА2. ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО РОБОТИ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН
Розділ 1. Загальна характеристика технології підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін
1.1.Основні форми використання технологічного підходу для психологічного забезпечення діяльності освітніх організацій
1.2. Мета та основні завдання технології підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін
1.3. Загальний дизайн технології підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін
1.4. Основні інтерактивні техніки дляреалізації технології підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін
1.5. Структура технології підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін
1.6. Змістовно-цільові та організаційні форми використання технології підготовки персоналу освітніх організацій до роботи в умовах соціально-економічних змін
Розділ 2. Система тренінгових занять як форма технології для підготовки персоналу освітніх організацій до управління змінами в освітніх організаціях
2.1. Тренінгова сесія 1 «Особливості соціально-економічних змін та їх вплив на зміни в освітніх організаціях»
2.2.Тренінгова сесія 2 «Сутність змін в освітніх організаціях»
2.3.Тренінгова сесія 3.«Психологічні проблеми, що виникають у процесі управління змінами в освітніх організаціях»
2.4.Тренінгова сесія 4. «Опір персоналу освітніх організацій змінам та психологічні умови його подолання»
2.5.Тренінгова сесія 5.«Психологічні основи діяльності команд по введенню змін в освітніх організаціях»
2.6.Тренінгова сесія 6. «Формування психологічної компетентності керівників освітніх організацій для управління змінами в освітніх організаціях»
2.7Тренінгова сесія 7. «Особливості прийняття управлінських рішень щодо введення змін в освітніх організаціях»
2.8Тренінгова сесія 8.«Особливості спілкування в організації в процесі введення змін»
2.9.Тренінгова сесія 9.«Формування підприємницької поведінки у персоналу освітніх організацій для забезпечення ефективного управління змінами в освітніх організаціях»
2.10. Тренінгова сесія 10. «Етнічна толерантність персоналу як чинник успішного введення змін в освітніх організаціях»
2.11Тренінгова сесія 11. «Психологічні умови забезпечення особистісного розвитку персоналу освітніх організацій в умовах змін»
2.12.Тренінгова сесія 12. «Розвиток конкурентоздатної особистості в освітніх організаціях в умовах соціально-економічних змін»
2.13.Тренінгова сесія 13. «Розвиток конкурентоздатної команди в освітній організації в умовах соціально-економічних змін»
2.14.Тренінгова сесія 14. «Розвиток конкурентоздатної освітньої організації в умовах соціально-економічних змін»
Заключення
|