ПЕРЕДМОВА…………………………………………………….
|
3
|
|
|
РОЗДІЛ 1
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ ДО РОБОТИ
В КОМАНДІ……………………………………………………….
|
7
|
1.1. Особливості діяльності персоналу держадміністрацій та психологічні чинники підвищення її ефективності…………...
|
9
|
1.2. Психологічні аспекти діяльності команд у системі держадміністрацій………………………………………………
|
20
|
1.3. Система підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації держслужбовців та значущість психологічної підготовки до роботи в команді персоналу держадміністрацій…
|
37
|
Висновки до розділу 1……………………………………………
|
50
|
|
|
РОЗДІЛ 2
ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ ДО РОБОТИ
В КОМАНДІ………………………………………………………
|
55
|
2.1. Методика та організація дослідження особливостей психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді……………………………………………………..
|
57
|
2.2. Аналіз основних проблем психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді………………
|
61
|
2.2.1. Рівень знань персоналу держадміністрацій основних понять менеджменту команд…………………………………..
|
61
|
2.2.2. Особливості орієнтації персоналу держадміністрацій «на завдання» та «на персонал»………………………………..
|
65
|
2.2.3. Особливості орієнтації персоналу держадміністрацій на стиль діяльності «команда»…………………………………
|
67
|
2.2.4. Особливості орієнтації персоналу держадміністрацій на функціонально-рольові позиції в команді…………………
|
69
|
2.3. Взаємозв’язок між орієнтацією персоналу держадміністрацій «на завдання», «на персонал», на стиль діяльності «команда», основні функціонально-рольові позиції в команді та організаційно-професійними і соціально-демографічними чинниками………………………………………………………
|
71
|
2.3.1. Взаємозв’язок між орієнтацією персоналу держадміністрацій «на завдання», «на персонал» та на стиль діяльності «команда», основні функціонально-рольові позиції
в команді та посадою в організації……………………………
|
72
|
2.3.2. Взаємозв’язок між орієнтацією персоналу держадміністрацій «на завдання», «на персонал» та на стиль діяльності «команда», основні функціонально-рольові позиції в команді та статтю………………………………………………………..
|
76
|
2.3.3. Взаємозв’язок між орієнтацією персоналу держадміністрацій «на завдання», «на персонал» та на стиль діяльності «команда», основні функціонально-рольові позиції в команді та віком………………………………………………………….
|
79
|
Висновки до розділу 2……………………………………………
|
84
|
|
|
РОЗДІЛ 3
ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ «ТЕХНОЛОГІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ ДО РОБОТИ
В КОМАНДІ»…………………………………………………….
|
87
|
3.1. Мета та основні завдання «Технології психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді»..
|
89
|
3.2. Зміст та структура «Технології психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді»…………
|
91
|
3.3. Психологічні особливості використання інтерактивних технік у процесі реалізації «Технології психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді»…
|
100
|
Висновки до розділу 3……………………………………………
|
121
|
Загальні висновки…………………………………………………
|
125
|
|
|
ПІСЛЯМОВА…………………………………………………….
|
129
|
|
|
ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………….
|
131
|
|
|
ДОДАТКИ………………………………………………………...
|
152
|
Додаток 1. Опитувальник Р. Блейка-Дж. Мутон «Орієнтація стилю діяльності менеджера»……………………………………
|
152
|
Додаток 2. Діагностика функціонально-рольових позицій в управлінській команді…………………………………………….
|
156
|
Додаток 3.Приклад мультимедійної презентації (на матеріалі тренінгової сесії 1 «Сутність феномену «команда»)……………
|
161
|
|
|