Укр. Укр.

Eng. Eng.



Технологія психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді


Навч. посіб. / [Карамушка Л. М, Філь О. А., Левковець В. В., Альохіна О. І., Михайленко В. О.] – К. : Наук, світ, 2008. – 182 с.

У навчальному посібнику представлено технологію психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді. Проаналізовано особливості діяльності персоналу держадміністрацій у сучасних умовах та психологічні чинники її ефективності. Розкрито роль команди в діяльності держадміністрацій.


Виділено основні проблеми, які існують у психологічній підготовці персоналу держадміністрацій до роботи в команді. Висвітлено зміст технологічного підходу як важливого засобу оптимізації психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді.

Навчальний посібник розрахований на керівників та працівників держадмі­ністрацій, викладачів центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів, організаційних психологів, науковців, а також усіх, хто цікавиться проблемами психологічного забезпечення ефективності діяльності держслужбовців у сучасних умовах.

ЗМІСТ

ПЕРЕДМОВА…………………………………………………….

3

 

 

РОЗДІЛ 1

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ ДО РОБОТИ

В КОМАНДІ……………………………………………………….

7

1.1. Особливості діяльності персоналу держадміністрацій та психологічні чинники підвищення її ефективності…………...

9

1.2. Психологічні аспекти діяльності команд у системі держадміністрацій………………………………………………

20

1.3. Система підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації держслужбовців та значущість психологічної підготовки до роботи в команді персоналу держадміністрацій…

37

Висновки до розділу 1……………………………………………

50

 

 

РОЗДІЛ 2

ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ ДО РОБОТИ

В КОМАНДІ………………………………………………………

55

2.1. Методика та організація дослідження особливостей психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді……………………………………………………..

57

2.2. Аналіз основних проблем психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді………………

61

2.2.1. Рівень знань персоналу держадміністрацій основних понять менеджменту команд…………………………………..

61

2.2.2. Особливості орієнтації персоналу держадміністрацій «на завдання» та «на персонал»………………………………..

65

2.2.3. Особливості орієнтації персоналу держадміністрацій на стиль діяльності «команда»…………………………………

67

2.2.4. Особливості орієнтації персоналу держадміністрацій на функціонально-рольові позиції в команді…………………

69

2.3. Взаємозв’язок між орієнтацією персоналу держадміністрацій «на завдання», «на персонал», на стиль діяльності «команда», основні функціонально-рольові позиції в команді та організаційно-професійними і соціально-демографічними чинниками………………………………………………………

71

2.3.1. Взаємозв’язок між орієнтацією персоналу держадміністрацій «на завдання», «на персонал» та на стиль діяльності «команда», основні функціонально-рольові позиції

в команді та посадою в організації……………………………

72

2.3.2. Взаємозв’язок між орієнтацією персоналу держадміністрацій «на завдання», «на персонал» та на стиль діяльності «команда», основні функціонально-рольові позиції в команді та статтю………………………………………………………..

76

2.3.3. Взаємозв’язок між орієнтацією персоналу держадміністрацій «на завдання», «на персонал» та на стиль діяльності «команда», основні функціонально-рольові позиції в команді та віком………………………………………………………….

79

Висновки до розділу 2……………………………………………

84

 

 

РОЗДІЛ 3

ЗМІСТ, СТРУКТУРА ТА ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ «ТЕХНОЛОГІЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕРСОНАЛУ ДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЙ ДО РОБОТИ

В КОМАНДІ»…………………………………………………….

87

3.1. Мета та основні завдання «Технології психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді»..

89

3.2. Зміст та структура «Технології психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді»…………

91

3.3. Психологічні особливості використання інтерактивних технік у процесі реалізації «Технології психологічної підготовки персоналу держадміністрацій до роботи в команді»…

100

Висновки до розділу 3……………………………………………

121

Загальні висновки…………………………………………………

125

 

 

ПІСЛЯМОВА…………………………………………………….

129

 

 

ЛІТЕРАТУРА…………………………………………………….

131

 

 

ДОДАТКИ………………………………………………………...

152

Додаток 1. Опитувальник Р. Блейка-Дж. Мутон «Орієнтація стилю діяльності менеджера»……………………………………

152

Додаток 2. Діагностика функціонально-рольових позицій в управлінській команді…………………………………………….

156

Додаток 3.Приклад мультимедійної презентації (на матеріалі тренінгової сесії 1 «Сутність феномену «команда»)……………

161

 

 

 

 

© 2002-2024 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ПРАЦІ