ПЕРЕДМОВА..................................................................................................
|
|
Розділ І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ РОЗВИТОК: ЗМІСТ, СТРУКТУРА, ЗАГАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ
|
|
Карамушка Л.М. Актуальні проблеми дослідження психологічного забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій.................
|
|
Максименко С.Д., Карамушка Л.М., Філь О.А. Управлінська команда освітньої організації як чинник організаційного розвитку....
|
|
Клокар Н.І. Програма розвитку закладу післядипломної педагогічної освіти як інструмент реалізації регіональної освітньої політики...........
|
|
Карамушка Л.М., Філь О.А., Клокар Н.І., Чубарук О.В. Технологія психологічної підготовки менеджерів та персоналу до забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій........................................
|
|
Осадчий І.Г. Оцінювання стану та організаційного розвитку освітніх систем і принцип невизначеності...............................................................
|
|
Філь О.А. Формування конкурентоздатності особистості як важливе завдання організаційного розвитку освітніх організацій.........................
|
|
Чубарук О.В. Організаційний розвиток закладів освіти регіону у процесі реалізації дослідно-експериментальної роботи..........................
|
|
Розділ ІI. ОСОБЛИВОСТІ ВВЕДЕННЯ ЗМІН ТА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ КИЇВСЬКОГО РЕГІОНУ
|
|
Бодрик О.О. Особливості дослідження та аналізу потреб спеціа-лізованих загальноосвітніх навчальних закладів ........................
|
|
Вітюк О.П. Розвиток інформаційно-комунікаційного комплексу як одна із приоритетних цілей діяльності освітнього закладу.....................
|
|
Гутник В.Д., Аносова А.В. Впровадження інформаційних технологій у діяльність позашкільного закладу
|
|
Захлюпаний В.М. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні потреб клієнтів загальноосвітнього навчального закладу.......
|
|
Йовбак Ю.Ю., Богдан Н.І., Тригуб І.А. Аналіз та умови задоволення потреб у сфері спортивної обдарованості.................................................
|
|
Йовбак Ю.Ю., Богдан Н.І., Тригуб І.А. Вивчення потреб клієнтів освіт-ніх послуг Щасливського навчально-виховного комплексу .........
|
|
Некраш Л.М. Особливості створення програми розвитку психологічної служби системи освіти сільського району......................
|
|
Осипенко Ж.Ж. Визначення потреб клієнтів як один із факторів організаційного розвитку гімназії..............................................................
|
|
Слободянюк Н.Г., Луценко І.В. Скринінг потребнісно-мотиваційної сфери як детермінанти проектної діяльності соціального спрямування.......
|
|
Смуток Б.М., Кравченко О.П.Вивчення потреб клієнтів як умова організаційного розвитку гімназії..............................................................
|
|
Сушко С.М. Роль профільного навчання у задоволенні потреб клієнтів інноваційних закладів (на прикладі реалізації проекту“Мультипрофіль”)
|
|
Степанець Н.В., Галицька Т.С. Психологічний супровід обдарованої дитини як важлива складова організаційного розвитку гімназії...........
|
|
Яременко М.Г. Визначення стратегічних цілей як важлива умова організаційного розвитку ліцею
|
|
Розділ ІІІ. УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЯХ
|
|
Баранова С.В. Розвиток професійної компетентності педагога як умова організаційного розвитку.................................................................
|
|
Бондарчук О.І. Особистісний розвиток керівників загальноосвітніх навчальних закладів як чинник розвитку освітніх організацій.............
|
|
Івкін В.М. Формування компетентності персоналу до управління змінами в освітніх організаціях як важлива складова організаційного розвитку.......
|
|
Карамушка В.М., Смірнова О.В. Психологічні аспекти освіти для стійкого розвитку.
|
|
Карамушка Л.М. Забезпечення гармонійності мотивів уведення змін в освітніх організаціях як важлива складова організаційного розвитку
|
|
Карамушка Л.М., Філь О.А.Типи працівників освітніх організацій за мотивами діяльності у командах по введенню змін.................................
|
|
Ковальчук О.С. Особливості прийняття управлінських рішень щодо введення змін у системі вищої та середньої освіти.................................
|
|
Маценко І.В. Психологічна готовність соціальних педагогів до виконання функціональних обов’язків...........................................................
|
|
Можвіло О.А. Особливості використання ціннісного підходу до визначення причин опору персоналу змінам в організації......................
|
|
Москальов М.В. Особливості розвитку особистісного компонента психологічної готовності майбутніх менеджерів до управління змінами в організації ...............................
|
|
Толков О.С. Сучасні організаційні та соціально-економічні зміни у взає-модії вищих навчальних закладів із соціумом...................................
|
|
Тополенко О.О. Психологічні особливості прийняття інноваційних управліських рішень керівниками закладів середньої освіти в умовах організаційного розвитку...........................................................................
|
|
Федосова Г.Л. Особливості використання інноваційних форм спілку-вання в освітніх організаціях...........................................................
|
|
Хмель Н.М. Аналіз ситуацій уведення змін в освітніх організаціях та їх наслідків.........................................................................................................
|
|
Розділ ІV. ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМАНДИ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ
|
|
Басіна А.В. Дослідження особливостей психологічної готовності керівників ЗНЗ до ефективного управління як умова організаційного розвитку освітньої організації................................................
|
|
Карамушка Л.М., Михайленко В.О., Філь О.А. Врахування органі-заційно-професійних та соціально-демографічних чинників вияву у персоналу держадміністрацій навичок командної роботи як резерв органі-заційного розвитку системи держслужби...........................
|
|
Карамушка Л.М., Філь О.А. Формування управлінської команди як ресурс організаційного розвитку освітньої організації ...........................
|
|
Кравцова Ю.В. Врахування впливу професійно-демографічних характе-ристик працівників комерційних організацій на виконання ролей у команді як умова організаційного розвитку
|
|
Михайленко В.О. Особливості вияву управлінських навичок командної роботи у персоналу держадміністрацій як резерв організаційного розвитку системи держслужби .....................................
|
|
Овдієнко І.М. Ефективна взаємодія керівника ЗНЗ з психологом як чинник організаційного розвитку закладів освіти...................................
|
|
Пермінова Л.А. Технологія формування педагогічної рефлексії керівника навчального закладу в системі підвищення кваліфікації
|
|
Пєтушкова Л.А. Технологія розвитку управлінської культури керівників інтернатних закладів................................................................
|
|
Розділ V. ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЙНО-ПОТРЕБОВОЇ СФЕРИ ТА МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТНІХ ОРГА-НІЗАЦІЙ В УМОВАХ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ
|
|
Агачева Ю.А. Організація консультування для вчителів, які працюють з дітьми, що мають особливі потреби
|
|
Брюховецька О.В. Підвищення психологічної готовності керівників загальноосвітніх навчальних закладів до управлінського спілкування як резерв розвитку освітніх організацій....................................................
|
|
Винославська О.В. Підготовка викладачів технічних університетів з проблеми інтеграції інформаційних і педагогічних технологій……….
|
|
Вознюк А.В. Дослідження професійної спрямованості у працівників освітніх організацій у контексті забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій…………………………………………….
|
|
Карамушка Т.В. Кар’єрні орієнтації як важливий чинник підготовки старшокласників до майбутньої професійної кар’єри…….
|
|
Києнко-Романюк Л.А. Післядипломна освіта педагогічних працівників: сучасні потреби у навчанні, тенденції та виклики............
|
|
Ковальчук О.С. Формування соціальної відповідальності майбутніх фахівців інженерно-технічної діяльності як умова ефективного органі-заційного розвитку………………………
|
|
Кононенко Н.М. Формування сприятливого соціально-психологічного клімату в колективах старшокласників як важливий напрям органі-заційного розвитку освітніх організацій..........................
|
|
Корень Л.В. Задоволеність роботою персоналу як важлива складова організаційного розвитку освітніх організацій........................................
|
|
Москальова А.С. Особливості розвитку психологічної культури керівних кадрів освіти в системі післядипломної педагогічної освіти..
|
|
Сич В.М. Психологічні особливості ґендерної компетентності студентів вищих навчальних закладів.......................................................
|
|
Терещенко К.В. Розвиток етнічної толерантності персоналу освітніх організацій....................................................................................................
|
|
Чернявська В.В. Формування кар’єрних орієнтацій студентів у процесі професійного становлення............................................................
|
|
Федосова Г.Л. Організація ефективної комунікації як важливий ресурс розвитку освітньої організації.......................................................
|
|
Ярмійчук С.М. Формування толерантності керівників освітніх організацій як важлива умова забезпечення організаційного розвитку
|
|
Розділ VI. ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ В ІНШИХ СОЦІАЛЬНИХ СФЕРАХ (ДЕРЖАВНА СЛУЖБА, ПРОМИСЛОВІСТЬ, БІЗНЕС, БАНКІВСЬКА СПРАВА, МЕДИЦИНА)
|
|
Андрєєва І.А. Відданість організації персоналу банківських структур як чинник організаційного розвитку..........................................................
|
|
Білоус О.В. Адаптаційні механізми екологічної свідомості...................
|
|
Грубі Т.В. Чинники професійного вигорання працівників державної податкової служби України........................................................................
|
|
Іванова М.А. Управління конфліктами як важливий напрям організа-ційного розвитку великих торгових організацій........................
|
|
Канюка Г.С., Зюков О.Л. Мотивація персоналу закладів охорони здоров’я щодо покращення якості медичного обслуговування як важлива умова їх організаційного розвитку.............................................
|
|
Коломієць О.П. Особливості використання біографічного методу при формуванні кадрового резерву...................................................................
|
|
Кононець М.О. Вплив психологічних чинників на здійснення морального вибору майбутніми підприємцями........................................
|
|
Кравченко В.Ю. Соціально-економічні аспекти мотивації праці персо-налу як умова забезпечення організаційного розвитку комерційних підприємств...........................................................................
|
|
Креденцер О.В. Оцінка персоналом освітніх організацій необхідності вияву підприємницької поведінки в процесі введення різних видів змін...
|
|
Лагодзинська В.І. Підготовка підприємців до ведення переговорів як важлива складова забезпечення організаційного розвитку.....................
|
|
Осадча Л.А. Використання інтерактивних технік навчання під час психологічної підготовки керівників аграрних формувань....................
|
|
Раковчена О.О. Основні прояви професійного стресу в медичних працівників...................................................................................................
|
|