Укр. Укр.

Eng. Eng.



Психологічні основи ефективної діяльності освітніх організацій в умовах соціально-економічних змін


Тези V наук.-практ. конф. з організаційної та економічної психології (9–10 жовтня 2008 р., м. Запоріжжя) / За наук. ред. Л. М. Карамушки. – К. : Наук. світ, 2008. – 123 c.

Збірка тез є першою в Україні збіркою наукових матеріалів із психологічних основ ефективної діяльності освітніх організацій в умовах соціально-економічних змін. Матеріали збірки відображають найбільш актуальні науково-прикладні проблеми, які нині розробляються в цій галузі українськими науковцями та практиками.


Збірка призначена менеджерам та персоналу освітніх організацій, науковцям, викладачам вищої школи, організаційним психологам, а також усім, хто цікавиться сучасним станом розробки психології управління змінами в організації.

 

ЗМІСТ

 

ПЕРЕДМОВА...........................................................................................

5

 

 

Розділ 1. ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ «ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН»

 

Бондарчук О. І.Особливості управлінської ідентичності керівників загальноосвітніх навчальних закладів.................................................

8

Губа Н. О. Проблеми підготовки психологів в умовах соціально-економічних змін...................................................................................

10

Карамушка Л. М. Оцінка персоналом освітніх організацій
основних типів змін в організаціях.....................................................

11

Клокар Н. І. Розвиток інформаційно-навчального середовища освітньої системи регіону.....................................................................

14

Максименко С. Д., Карамушка Л. М., Філь О. А. Вплив статі та віку працівників освітніх організацій на оцінку особливостей діяльності команд із введення змін......................................................

17

Пономаренко О. В. Психологічний аналіз формування творчого мислення студентів................................................................................

19

Секиринський Д. О. Проблеми професійної мотивації в освітній сфері в умовах змін................................................................................

20

Філь О. А. Розвиток конкурентоздатності персоналу як
психологічна умова ефективного управління змінами
в освітніх організаціях...........................................................................

22

 

 

Розділ 2. ТЕМАТИЧНА СЕСІЯ № 1 «ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН»

 

Вакуліч Т. М.Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до профілактики Інтернет-залежної поведінки дітей підліткового віку....

25

Карамушка Л. М., Івкін В. М. Аналіз уявлень працівників освітніх організацій про складові психологічної компетентності керівників системи середньої та вищої освіти для введення змін.......................................................................

27

Карамушка Л. М., Креденцер О. В. Оцінка працівниками освітніх організацій необхідності прояву підприємницької поведінки в процесі введення різних видів змін..................................................

30

Карамушка Т. В. Взаємозв’язок між рівнем розвитку кар’єрних орієнтацій старшокласників та освітою їх батьків............................

32

Кононенко Н. М. Оптимізація соціально-психологічного клімату
в колективах старшокласників як важливий фактор ефективної діяльності освітніх організацій............................................................

34

Мирошниченко Ю., Льовіна С. Профілактика та подолання
дитячих страхів як один із напрямів діяльності практичних
психологів освітніх організацій...........................................................

36

Петалла О. АВплив музики в контексті моніторингу та корекції психологічного здоров’я учнів в умовах соціально-економічних змін.......................................

39

Поплавська А. П. Психологічні особливості жіночої професійної кар’єри в освітніх організаціях.............................................................

40

Тополенко О. О. Психологічні особливості когнітивного компонента психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень......................

42

Чубарук О. В. Управління дослідно-експериментальною роботою закладів освіти регіону..........................................................................

44

Ярмійчук С. М. Психологічні особливості формування
толерантності у директорів шкіл........................................................

47

 

 

Розділ 3. ТЕМАТИЧНА СЕСІЯ № 2 «ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН»

 

Бондаревська І. О. Модель ґендерної ідентичності щодо соціальних репрезентацій ґендерних стосунків (на прикладі студенток-менеджерів)..........................................................................

50

Вознюк А. В. Особливості розвитку особистісного потенціалу працівників освітніх організацій в умовах соціально-економічних змін...........................................................................................................

52

Гришина Т. А. Психологічне забезпечення екологічного виховання студентів приватних вищих навчальних закладів в умовах
соціально-економічних змін.................................................................

54

Катюк Я. Л. Професійна самосвідомість керівників професійно-технічних навчальних закладівяк чинник їх професійного
зростання.................................................................................................

56

Мазилова Г. Б. Вплив соціально-економічних змін на особистість...

57

Москальова А. С. Актуальні проблеми розвитку правосвідомості студентів – майбутніх юристів.............................................................

59

       Сич В. М. Психологічні особливості мотивації навчальної
       діяльності студентів вищих навчальних закладів..............................

61

Спіцина Л. В. Психологічні умови розвитку організаційної
культури в процесі введення змін у вищих навчальних закладах...

62

Толков О. С. Деякі причини, що перешкоджають ефективному введенню змін у вищих навчальних закладах....................................

64

Федосова Г. Л. Вплив введення змін в організації на спілкування
в системі середньої та вищої освіти.....................................................

66

Юр’єва І. А., Підбуцька Н. В., Воробйова  Є. В. Дослідження функції комунікації у взаємозумовлених відносинах персоналу організацій..............................................................................................

68

 

 

Розділ 4. ТЕМАТИЧНА СЕСІЯ № 3 «ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВВЕДЕННЯ ЗМІН У РІЗНИХ СОЦІАЛЬНИХ СФЕРАХ (ДЕРЖАВНА СЛУЖБА, ПРОМИСЛОВІСТЬ, БІЗНЕС, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО, МЕДИЦИНА)»

 

Андрєєва І. А.Рівень задоволення потреб як умова формування відданості персоналу банківських структур.......................................

70

Брюховецька О. В. Психологічні особливості конфліктної
поведінки працівників на підприємстві в умовах соціально-економічних змін...................................................................................

72

Грандт В. В. Особливості психологічного профілю особистості приватних підприємців.........................................................................

73

Грубі Т.В.Специфічні особливості професійної діяльності
працівників державної податкової служби України як чинник
їх «професійного вигорання»...............................................................

75

Ковальчук О. С. Роль соціальної відповідальності в діяльності  інженерно-технічних працівників в умовах соціально-економічних змін...................................................................................

77

Козубай Н. Ф. Психологічні особливості професійного стресу
в персоналу будівельних організацій..................................................

79

КравченкоВ. Ю. Оцінка результатів праці персоналу підприємств як інструмент мотивації в умовах соціально-економічних змін.....

81

Креденцер О. В. Особливості мотиваційного компонента
психологічної готовності підприємців до професійної
діяльності у сфері торгівельного бізнесу............................................

83

Куриця Д. І.Взаємозв’язок стійкості до стресу та організаторських здібностей керівників держадміністрацій...........................................

86

ЛіплянськаО. В. Особливості вияву плинності персоналу в умовах соціально-економічних змін.................................................................

87

Паршак О. І.Використання моделей життєвого циклу організації
в процесі організаційної діагностики та впровадження змін...........

89

Свистун В. І., Ягупов В. В. Особливості діяльності керівників аграрної галузі в умовах соціально-економічних змін......................

91

Шаповал І. М. Професійно важливі якості особистості сучасного підприємця..............................................................................................

92

 

 

Розділ 5. ТЕМАТИЧНА СЕСІЯ № 4 «ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРІВ, ПЕРСОНАЛУ

ТА ПСИХОЛОГІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН»

 

Берднікова О. О. Психологічні особливості підготовки керівників проектів у бізнес-організаціях в умовах змін.....................................

95

Блешмудт П. П. Особливості діяльності самокерованих команд.....

96

Васильєва І. ГВикористання інноваційних підходів у підготовці майбутніх фахівців в умовах соціально-економічних змін..............

99

Карамушка Л. М., Лагодзинська В. І.Технологія підготовки підприємців до ведення переговорів...................................................

100

Можвіло О. А. Класифікація психологічних причин опору
персоналу інноваційним змінам в організації....................................

102

Москальов М. В. Використання нових інтерактивних технік навчання у процесі підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації............

103

Нежинська О. О. Проблеми формування ґендерної компетентності керівників освітніх організацій............................................................

105

Сняданко І. І.Особливості підбору кадрів на посаду менеджерів за допомогою кататимно-імагінативного методу «символдрама»......

107

Терещенко К. В. Розвиток етнічної толерантності персоналу як умова ефективного введення змін в освітніх організаціях...............

108

Ткалич М. Г. Ґендерні стереотипи у професійній діяльності
працівників освітніх організацій..........................................................

110

Щотка О. П. Психологічні бар’єри надання ефективної психологічної допомоги літнім людям в організації.........................

112

Ющенко І. М. Стратегії особистісної адаптації в умовах соціальних змін...........................................................................................................

114

 

© 2002-2024 УКРАЇНСЬКА АСОЦІАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ПСИХОЛОГІВ ТА ПСИХОЛОГІВ ПРАЦІ