ПЕРЕДМОВА...........................................................................................
|
5
|
|
|
Розділ 1. ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ «ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ ДІЯЛЬНОСТІ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН»
|
|
Бондарчук О. І.Особливості управлінської ідентичності керівників загальноосвітніх навчальних закладів.................................................
|
8
|
Губа Н. О. Проблеми підготовки психологів в умовах соціально-економічних змін...................................................................................
|
10
|
Карамушка Л. М. Оцінка персоналом освітніх організацій
основних типів змін в організаціях.....................................................
|
11
|
Клокар Н. І. Розвиток інформаційно-навчального середовища освітньої системи регіону.....................................................................
|
14
|
Максименко С. Д., Карамушка Л. М., Філь О. А. Вплив статі та віку працівників освітніх організацій на оцінку особливостей діяльності команд із введення змін......................................................
|
17
|
Пономаренко О. В. Психологічний аналіз формування творчого мислення студентів................................................................................
|
19
|
Секиринський Д. О. Проблеми професійної мотивації в освітній сфері в умовах змін................................................................................
|
20
|
Філь О. А. Розвиток конкурентоздатності персоналу як
психологічна умова ефективного управління змінами
в освітніх організаціях...........................................................................
|
22
|
|
|
Розділ 2. ТЕМАТИЧНА СЕСІЯ № 1 «ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРЕДНІХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН»
|
|
Вакуліч Т. М.Підготовка керівників загальноосвітніх навчальних закладів до профілактики Інтернет-залежної поведінки дітей підліткового віку....
|
25
|
Карамушка Л. М., Івкін В. М. Аналіз уявлень працівників освітніх організацій про складові психологічної компетентності керівників системи середньої та вищої освіти для введення змін.......................................................................
|
27
|
Карамушка Л. М., Креденцер О. В. Оцінка працівниками освітніх організацій необхідності прояву підприємницької поведінки в процесі введення різних видів змін..................................................
|
30
|
Карамушка Т. В. Взаємозв’язок між рівнем розвитку кар’єрних орієнтацій старшокласників та освітою їх батьків............................
|
32
|
Кононенко Н. М. Оптимізація соціально-психологічного клімату
в колективах старшокласників як важливий фактор ефективної діяльності освітніх організацій............................................................
|
34
|
Мирошниченко Ю., Льовіна С. Профілактика та подолання
дитячих страхів як один із напрямів діяльності практичних
психологів освітніх організацій...........................................................
|
36
|
Петалла О. А. Вплив музики в контексті моніторингу та корекції психологічного здоров’я учнів в умовах соціально-економічних змін.......................................
|
39
|
Поплавська А. П. Психологічні особливості жіночої професійної кар’єри в освітніх організаціях.............................................................
|
40
|
Тополенко О. О. Психологічні особливості когнітивного компонента психологічної готовності керівників закладів середньої освіти до прийняття управлінських рішень......................
|
42
|
Чубарук О. В. Управління дослідно-експериментальною роботою закладів освіти регіону..........................................................................
|
44
|
Ярмійчук С. М. Психологічні особливості формування
толерантності у директорів шкіл........................................................
|
47
|
|
|
Розділ 3. ТЕМАТИЧНА СЕСІЯ № 2 «ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН»
|
|
Бондаревська І. О. Модель ґендерної ідентичності щодо соціальних репрезентацій ґендерних стосунків (на прикладі студенток-менеджерів)..........................................................................
|
50
|
Вознюк А. В. Особливості розвитку особистісного потенціалу працівників освітніх організацій в умовах соціально-економічних змін...........................................................................................................
|
52
|
Гришина Т. А. Психологічне забезпечення екологічного виховання студентів приватних вищих навчальних закладів в умовах
соціально-економічних змін.................................................................
|
54
|
Катюк Я. Л. Професійна самосвідомість керівників професійно-технічних навчальних закладівяк чинник їх професійного
зростання.................................................................................................
|
56
|
Мазилова Г. Б. Вплив соціально-економічних змін на особистість...
|
57
|
Москальова А. С. Актуальні проблеми розвитку правосвідомості студентів – майбутніх юристів.............................................................
|
59
|
Сич В. М. Психологічні особливості мотивації навчальної
діяльності студентів вищих навчальних закладів..............................
|
61
|
Спіцина Л. В. Психологічні умови розвитку організаційної
культури в процесі введення змін у вищих навчальних закладах...
|
62
|
Толков О. С. Деякі причини, що перешкоджають ефективному введенню змін у вищих навчальних закладах....................................
|
64
|
Федосова Г. Л. Вплив введення змін в організації на спілкування
в системі середньої та вищої освіти.....................................................
|
66
|
Юр’єва І. А., Підбуцька Н. В., Воробйова Є. В. Дослідження функції комунікації у взаємозумовлених відносинах персоналу організацій..............................................................................................
|
68
|
|
|
Розділ 4. ТЕМАТИЧНА СЕСІЯ № 3 «ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВВЕДЕННЯ ЗМІН У РІЗНИХ СОЦІАЛЬНИХ СФЕРАХ (ДЕРЖАВНА СЛУЖБА, ПРОМИСЛОВІСТЬ, БІЗНЕС, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СІЛЬСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО, МЕДИЦИНА)»
|
|
Андрєєва І. А.Рівень задоволення потреб як умова формування відданості персоналу банківських структур.......................................
|
70
|
Брюховецька О. В. Психологічні особливості конфліктної
поведінки працівників на підприємстві в умовах соціально-економічних змін...................................................................................
|
72
|
Грандт В. В. Особливості психологічного профілю особистості приватних підприємців.........................................................................
|
73
|
Грубі Т.В.Специфічні особливості професійної діяльності
працівників державної податкової служби України як чинник
їх «професійного вигорання»...............................................................
|
75
|
Ковальчук О. С. Роль соціальної відповідальності в діяльності інженерно-технічних працівників в умовах соціально-економічних змін...................................................................................
|
77
|
Козубай Н. Ф. Психологічні особливості професійного стресу
в персоналу будівельних організацій..................................................
|
79
|
КравченкоВ. Ю. Оцінка результатів праці персоналу підприємств як інструмент мотивації в умовах соціально-економічних змін.....
|
81
|
Креденцер О. В. Особливості мотиваційного компонента
психологічної готовності підприємців до професійної
діяльності у сфері торгівельного бізнесу............................................
|
83
|
Куриця Д. І.Взаємозв’язок стійкості до стресу та організаторських здібностей керівників держадміністрацій...........................................
|
86
|
ЛіплянськаО. В. Особливості вияву плинності персоналу в умовах соціально-економічних змін.................................................................
|
87
|
Паршак О. І.Використання моделей життєвого циклу організації
в процесі організаційної діагностики та впровадження змін...........
|
89
|
Свистун В. І., Ягупов В. В. Особливості діяльності керівників аграрної галузі в умовах соціально-економічних змін......................
|
91
|
Шаповал І. М. Професійно важливі якості особистості сучасного підприємця..............................................................................................
|
92
|
|
|
Розділ 5. ТЕМАТИЧНА СЕСІЯ № 4 «ПСИХОЛОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МЕНЕДЖЕРІВ, ПЕРСОНАЛУ
ТА ПСИХОЛОГІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗМІН»
|
|
Берднікова О. О. Психологічні особливості підготовки керівників проектів у бізнес-організаціях в умовах змін.....................................
|
95
|
Блешмудт П. П. Особливості діяльності самокерованих команд.....
|
96
|
Васильєва І. Г. Використання інноваційних підходів у підготовці майбутніх фахівців в умовах соціально-економічних змін..............
|
99
|
Карамушка Л. М., Лагодзинська В. І.Технологія підготовки підприємців до ведення переговорів...................................................
|
100
|
Можвіло О. А. Класифікація психологічних причин опору
персоналу інноваційним змінам в організації....................................
|
102
|
Москальов М. В. Використання нових інтерактивних технік навчання у процесі підготовки майбутніх менеджерів до управління змінами в організації............
|
103
|
Нежинська О. О. Проблеми формування ґендерної компетентності керівників освітніх організацій............................................................
|
105
|
Сняданко І. І.Особливості підбору кадрів на посаду менеджерів за допомогою кататимно-імагінативного методу «символдрама»......
|
107
|
Терещенко К. В. Розвиток етнічної толерантності персоналу як умова ефективного введення змін в освітніх організаціях...............
|
108
|
Ткалич М. Г. Ґендерні стереотипи у професійній діяльності
працівників освітніх організацій..........................................................
|
110
|
Щотка О. П. Психологічні бар’єри надання ефективної психологічної допомоги літнім людям в організації.........................
|
112
|
Ющенко І. М. Стратегії особистісної адаптації в умовах соціальних змін...........................................................................................................
|
114
|